d_stenvig Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Kjøpte et saphire atlantis 9800pro(agp) her om dagen. Da jeg satte det i etter å ha montert på en annen kjøling, var det helt dødt. Prøvde å sette på den originale kjøleren, men fortsatt intet liv. Har et Abit NF7-s (nforce2) hovedkort (agp 8x). Noen som har noen ide på hvorfor det ikke funka? Tror ellers jeg sender det tilbake for å erklære det som DOA... Lenke til kommentar
d_stenvig Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Kan det være fordi hovedkortet er av nVidia brikkesett, men skjermkortet er ATI? Har ikke oppgradert firmware'n på hovedkortet heller - kan det hjelpe? Pls noen råd da.. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Husket strømkabelen? Kan hende at du har ødelagt kortet da du monterte ny kjøling. Og du har mistet garantien siden du gjorde det. Lenke til kommentar
d_stenvig Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Strømkabelen til kjølern? Den var på plass ja.. viften gikk den. I teorien mister man vel den.., men ikke i praksis.. Lenke til kommentar
d_stenvig Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Har nå testet at kortet VIRKER på en annen maskin.. Skjønner ikke hvorfor den ikke gjør det på min.. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Strøm PÅ skjerkortet (egen ledning)? Lenke til kommentar
d_stenvig Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Jada.. bruker da den.. kanskje det ikke kommer strøm fra min strømforsyning? Brukte en som var kobbla sammen med en harddisk.. Lenke til kommentar
Colin Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg regner med du ikke får opp noe skjermbilde da? I så fall, har du noe annet skjermkort du kan putte i og sjekke AGP-innstillinger i BIOS? Gjetter bare her, men er jo verdt en titt. Lenke til kommentar
d_stenvig Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Jada, bruker mitt gamle nå.. Så jeg kan se etter!, men akkurat HVA skal jeg se etter? Lenke til kommentar
Colin Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Tja si det........men det at du får brukt det gamle skjermkortet, og ikke det nye, og det nye funker på en annen pc.......forteller meg kanskje at du ikke har hovedkort som støtter rask nok AGP eller noe slikt? Eller at PSU ikke takler det nye kortet. Lenke til kommentar
d_stenvig Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Det gamle er også av AGP 8x.., men det siste kan vel være ganske sannsynlig, ja! F**, det skjer aldri at man unnslipper å bytte mer enn den delen man ønsker å skifte ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå