misvan Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 PCen piper når den yter for masse trur jeg... under oppsarten piper den konstant og hvis jeg åpner et program eller noe lignende bynner den å pipe. for eksempel når jeg skal teste etter ad-aware bynner den å pipe, og når testen er over slutter den... det har ikke vært sånn før og jeg har ikke gjort noe for at det skulle bli sånn:S utrolig irriterende hvist jeg skal spille eller noe lignende... har ikke peiling på hva det er ... på forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Er det speakeren i kabinettet som piper, så kan du jo bare nappe den utav, så slepper du mer lyd fra den Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Høres ut som du har ett program som overvåker temp eller strøm på pcen din som sier fra. Hadde hwdoktor på en tidligere pc som gjorde det samme sånn plutselig. Var spenning som var for lav mener jeg og huske. Lenke til kommentar
misvan Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Chevelle Skrevet 04/07/2005 : 02:39 Høres ut som du har ett program som overvåker temp eller strøm på pcen din som sier fra. Hadde hwdoktor på en tidligere pc som gjorde det samme sånn plutselig. Var spenning som var for lav mener jeg og huske. det var det jeg trudde og, men jeg finner ikke programmet noen plass:S Lenke til kommentar
misvan Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 bare reiv ut hele den dritten som laga lyd jeg... da peip den ihvertfall ikke under oppstarten Lenke til kommentar
Data-aid Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 En litt for lettvint løsning. Lukter kompbilitetsfeil av dette. Eller minne event temperaturfeil. Kjør Everest og se hva den finner. Eller så finner du jo ut hva det er når noe går "åt skogen" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå