LtdEdFred Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Heisann. Har en godsamling med Friends, Simpsons og Seinfeld episoder jeg kunne tenkt meg å titte litt på , men etter at jeg anskaffet meg XP får jeg nesten ikke sett noen av de. Hadde vært litt logisk om jeg fortalte at .avi filmene ikke spilte; bare .mpg'ene, men det snåle er at det er noen få .avi som faktisk spiller. Jeg får startet de og de starte, men da uten bilde (kun lyd). Er så sikker som man kan bli (100% er det ikke :razz:) at alle de har spilt før, for jeg _har_ sett de. Har prøvd Realplayer som et alternativ, men den fikk også bare lyd. (DivX 5 fikk ikke startet de engANG) Trodde ikke slikt om XP, men her står jeg da. Noen som har noen brilliante forslag? Er det verdt å satse på en nedlastning av Quicktime for å prøve den også? Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Hei ! Prøv å innstalere Nimo Codec Pack http://www.divx-digest.com/software/nimo_pack.html Innstalerte denne selv, og har etter det ikke hatt noen problemer med å spille av ymse formater. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 26. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2002 Det er så herlig Skull hatt fler som deg. Ikke no shit chat, down to business hjelp funker phett. Takker Lenke til kommentar
tokr Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 (ikke ment som kommentar til spørsmålstilleren, men som generell kommentar rundt temaet) det er litt viktig og skille mellom codecer og programmer... hvis vi lager en sammenligning til en komunikasjonssituasjon... vel da er codecen språket det snakkes i, mens programmet er personene som snakker... divx 5 er en codec, ikke et program... selv om divx player er et program som følger med codecen divx. En codec kan altså like lite starte noe som et språk kan starte en samtale av seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå