bjs Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) leiter etter den med ho gamle dama som synger "hurra for deg" noen som veit kor eg kan se den? skal opptre med den så må se ka ho dama gjør Endret 3. juli 2005 av bjs Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Noen av disse? http://www.solo.no/filmer.php Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 tror han mener hu gamle dama som synger skikkelig fælt. Så står det til slutt: Solo, den eneste drikken som ikke hjelper mot annet enn tørsten eller noe. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 leiter etter den med ho gamle dama som synger "hurra for deg" noen som veit kor eg kan se den? skal opptre med den så må se ka ho dama gjør Hvor skal du opptre med den? Lenke til kommentar
bjs Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 bursdagbesøk bare men eg synger den helt likt som ho dama har eg blitt fortalt, ja det er den som kverna snakker om Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Dama heter btw Olga Marie Mikalsen her finner du en del sanger av hun. Helt jævlig Lenke til kommentar
bjs Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 trenger filmen, må se kordan ho oppfører seg i den så skal eg kopiere det Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hvis det hjelper, mener jeg å huske at hun hadde et notestativ foran seg. Hun hadde en gammeldags kjole og noe hårpynt (sånn prinsessegreie) Hun hold på notestativet med den ene hånden og gjorde sånne operabevegelser med den andre. Lenge siden jeg har sett den, så det er ikke sikkert det stemmer, men tror det var noe slikt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå