Evakb Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Kan noen veilede meg mht hvilken type minnekort jeg bør kjøpe til min Nokia 6230i ? Jeg har skjønt at det skal være et MMC-kort, og har forsøkt å søke på forskjellige nettbutikker, men jeg har ikke lykkes å finne ut av hva MMC-kort egentlig er. Det står ikke oppgitt i instruksjonsboken og på demo-CDen står det RS DV MMC 64 MB og (MMC) MU1. Jeg ønsker meg et 512 MB kort. Takknemlig for svar eller link til riktig korttype. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Jeg gikk inn på www.komplett.no Der fant jeg fram til denne produktsiden til Nokia 6230i: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308499&cks=SPK Her står det også ulikt tilbehør, bl.a minnekort. Så jeg bestilte et på 512mb, og kortet fungerte helt flott da jeg kort tid etter fikk det i posten. Endret 4. juli 2005 av CellularDude Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 :!: Takk skal du ha ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå