Harribo Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Rett før jeg kommer inn i windows kommer det en melding som sier "attention out of range" Det har vel noe med hz'en og gjøre? Er det noen muligheter for å skifte hz uten å skifte skjerm? Takk for alle innspill Lenke til kommentar
Ryoichi Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Du kan starte opp i systemmodus og gjøre det der. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Du kan starte opp i systemmodus og gjøre det der. Jeg har prøvd det. Men jeg finner ikke ut hvordan.. Tror du at du kunne forklart det ? Eventuelt andre som vet det? Å ta ut å inn skjermkortet, kan det hjelpe ? Endret 3. juli 2005 av Harribo Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Trykk F8 før winxp begynner å laste (rett etter bios), da vil du kunne velge sikkerhets modus. Gå inn i sikkerhets modus, når du er inne - høgreklikker du midt på skrivebordet, velger egenskaper for skjerm. Endre innstillinger på skjermkortet. Tipper du har en flatskjerm, så da bør du ikke gå høgere enn 1280 og 60 mhz. Tenker dette skal kunne hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå