Øyztein Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Lurer på hva som trengs for å heve en tsx og hvordan? skal heve bakskjermen. Endret 3. juli 2005 av Øyztein Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Får kjøpt heveklosser (tror det heter det), som da enkelt forklart gjør bakdempern høyere. Utrolig enkelt og montere! Lenke til kommentar
Øyztein Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 veit du om noen sider jeg får kjøpt det? og hvor de settes inn? Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Øøøøøøø. Kjøpe deler for å heve en Tsx? Du tar ganske enkelt og skaffer tilveie to stålplater med passe lengde/bredde så skruver du opp 4 skruver (mener å huske at det er fire stk.) Så setter du bare metallstykket imellom. Om ønskelig kan du sette enda to metalstykker imellom på de skruvene som er litt lengre bak, og lengre ned. Hvis du hever bakskjermen for mye, så må du heve setet også, dette ordnes men å skaffe tilveie litt lengre skruer til den "sete låsen" og 8 stk ganske store muttre. så setter du mellom to muttre på hver skruv før du setter på låsen igjne Lykke til! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 hahaha, sorry for TOTAL off topic, men jeg trodde seriøst med en gang at det sto, "HVORDAN HA TÅ SEX" elelr noe lignee. anyway, jeg beklage på det sterkeste denne totale diggrisjonen (sånn det skrives?) og håper dere kan fortsette diskusjonen på samme vis dere gjorde før jeg avbrøt med min lille diggrisjon(?) ha en god natt. Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 hahaha, sorry for TOTAL off topic, men jeg trodde seriøst med en gang at det sto, "HVORDAN HA TÅ SEX" elelr noe lignee. anyway, jeg beklage på det sterkeste denne totale diggrisjonen (sånn det skrives?) og håper dere kan fortsette diskusjonen på samme vis dere gjorde før jeg avbrøt med min lille diggrisjon(?) ha en god natt. :!: Lenke til kommentar
Øyztein Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 det funka z4rgo! takker så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå