Gå til innhold

WTF - "The Osbournes" på MTV... ?!


Anbefalte innlegg

Hva i h... er dette for et program egentlig?

 

Har aldri skjønt om det er kødd eller ekte..

 

En hippie-familie med et TV-team hjemme hos seg 24/7 er vel ikke helt vanlig kost, selv ikke i USA..

 

Faren ser ut til å være konstant høy. Mora er temmelig jålete, den halvkraftige sønnen har en værsting-hanekam, dattra rosa hår og de har en helt psycho holdning til det meste slik jeg husker det..

 

De har tydeligvis masse penger, men er aldri på jobb?! Eller er de artister, evt tjener de pengene sine på nettopp filmingen?

 

I en episode jeg så for noen måneder siden, kastet de feks biff og kjøttdeig på nabohuset midt på natta.. politiet kom, og det ble så vidt jeg husker et voldsomt spetakkel..

 

 

Minner litt om the Adams Family, hvis en bare bytter ut vampyrene, Frankenstein og resten av styggedommen ut med venstreradikale levninger fra 70- og 80-tallet.

 

Eller hva sier folket?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-26 22:38, mbst skrev:

Eller hva sier folket?


 

Jeg sier at du har alvorlige hull i din musikk-historie om du virkelig ikke vet hvem Ozzy Osbourne er :smile:

 

Ikke at jeg er overbegeistret for Ozzy, men er det mulig å ikke kjenne til ham i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Hmmm. Navnet sier meg egentlig ingenting, selv om ting sier meg at det burde si meg i det minste noen ting.. :grin:

 

Har nok hørt navnet, men det er det eneste. Tror jeg..

 

Så hvem er denne Ozzy, og hva har han gjort?

 

Og er programmet på ordentlig, et slags reality-program??

 

 

PS.

Har lenge gått rundt og undertrykt suget etter å komme med følgende kommentar i en passende sammenheng, håper dette er rett sted å bruke min éne sjanse: :lol:

Ignorance is bliss!

 

Ahh. Hvilken lettelse. :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: mbst på 2002-07-26 23:14 ]

Lenke til kommentar

Hei.

 

Så dere OZZY opptre i den engelske hyllesten for dronningmoren?

...elefanten i glassforretningen stemmer vel bra her...

 

Han har bitt hodet av flere flaggermus den gutten.

Han ble syk ved bare EN anledning.

Sniffet maur og slurpet i seg pisset fra gitaristen i White Lion på et bassengparty på beste vestkant, og gikk helt fra konseptene etterpå.

 

OZZY er ikke redd for å gå nye veier :smile:

Lenke til kommentar
  • 10 år senere...

Google is your friend! The Osbournes var underholdende til tider, så ikke alt, men så det av og til når det gikk på MTV.

 

 

 

EDIT: hvordan kom en 10 år gammel tråd frem på 2. side av "TV-serier og -programmer"...?

 

Merkelig å lese dette så og si nøyaktig 10 år siden, hvor dere snakker om hyllelsen til Dronningmora i England... Jeg var faktisk i England i år og så dronningen i år (var tilfeldigvis i england, uten på forhånd vite at de skulle feire dette).

 

EDIT2: Jeg må nok ha trykket borti pilen som tar meg HELT til endes i trådlisten... -.-

Endret av Tiugama Kaa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...