mbst Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Hva i h... er dette for et program egentlig? Har aldri skjønt om det er kødd eller ekte.. En hippie-familie med et TV-team hjemme hos seg 24/7 er vel ikke helt vanlig kost, selv ikke i USA.. Faren ser ut til å være konstant høy. Mora er temmelig jålete, den halvkraftige sønnen har en værsting-hanekam, dattra rosa hår og de har en helt psycho holdning til det meste slik jeg husker det.. De har tydeligvis masse penger, men er aldri på jobb?! Eller er de artister, evt tjener de pengene sine på nettopp filmingen? I en episode jeg så for noen måneder siden, kastet de feks biff og kjøttdeig på nabohuset midt på natta.. politiet kom, og det ble så vidt jeg husker et voldsomt spetakkel.. Minner litt om the Adams Family, hvis en bare bytter ut vampyrene, Frankenstein og resten av styggedommen ut med venstreradikale levninger fra 70- og 80-tallet. Eller hva sier folket? Lenke til kommentar
Zork Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Quote: Den 2002-07-26 22:38, mbst skrev:Eller hva sier folket? Jeg sier at du har alvorlige hull i din musikk-historie om du virkelig ikke vet hvem Ozzy Osbourne er :smile: Ikke at jeg er overbegeistret for Ozzy, men er det mulig å ikke kjenne til ham i det hele tatt? Lenke til kommentar
mbst Skrevet 26. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2002 Hmmm. Navnet sier meg egentlig ingenting, selv om ting sier meg at det burde si meg i det minste noen ting.. Har nok hørt navnet, men det er det eneste. Tror jeg.. Så hvem er denne Ozzy, og hva har han gjort? Og er programmet på ordentlig, et slags reality-program?? PS. Har lenge gått rundt og undertrykt suget etter å komme med følgende kommentar i en passende sammenheng, håper dette er rett sted å bruke min éne sjanse: Ignorance is bliss! Ahh. Hvilken lettelse. :smile: [ Denne Melding var redigert av: mbst på 2002-07-26 23:14 ] Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Quote: Den 2002-07-26 22:48, Zork skrev:Ikke at jeg er overbegeistret for Ozzy, men er det mulig å ikke kjenne til ham i det hele tatt? Nei! Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Ikke kjenne til OZZY??Hmmm...vilken planet har du vært på de siste 30 åra??Ozzy var leadsinger i Black Sabbath(de var med på å starte heavy metal musikken sent på 60/tidlig 70) Lenke til kommentar
mbst Skrevet 26. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2002 Aha.. det forklarer en hel del! :smile: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 han beit også av huet på en flaggermus på scenen en gang ... er vel det han er mest kjent for... (han beit også av hodet til kenny i en South Park episode) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Og hodet til Elton John i Celebrity Deathmatch. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 27. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2002 Quote: han beit også av huet på en flaggermus på scenen en gang ... er vel det han er mest kjent for... Usj! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Så det er DET dette omtalte showet, som jeg ikke har sett, handler om. Ser at jeg, NOK EN GANG, har ikke gått glipp av noe med min ikke-TV-tittende livstil. Fantastisk. (Ozzy er gøy, da. :razz: ) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 det som er gøy er den episoden de går til krig mot naboen .... kaster de brød å shitt... så kommer ozzy å saster en tre bit gjennom vinduet AAAAAALT er ekte også .. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Quote: Kebab GUD skrev (2002-07-27 00:31):han beit også av huet på en flaggermus på scenen en gang ... er vel det han er mest kjent for... Jepp han gjorde det og ble veldig syk etter på. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Nårtid er det det går på MTV? Har fått med meg en og annen episode men har aldri klart å fått med meg en hel episode. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Quote: Nårtid er det det går på MTV? Et søk på http://www.aftenposten.no/tv ga følgende resultater for en uke fremover: 21:00 Onsdag 31. Juli 22:00 Fredag 2. August 21:00 Søndag 4. August Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Morsomt at MTV sensurerer tekstingen.... Lenke til kommentar
Ceramic Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Hei. Så dere OZZY opptre i den engelske hyllesten for dronningmoren? ...elefanten i glassforretningen stemmer vel bra her... Han har bitt hodet av flere flaggermus den gutten. Han ble syk ved bare EN anledning. Sniffet maur og slurpet i seg pisset fra gitaristen i White Lion på et bassengparty på beste vestkant, og gikk helt fra konseptene etterpå. OZZY er ikke redd for å gå nye veier :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Det var ikke gitaristen i White Lion, det var med gutta i Motley Crüe, svjv. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Google is your friend! The Osbournes var underholdende til tider, så ikke alt, men så det av og til når det gikk på MTV. EDIT: hvordan kom en 10 år gammel tråd frem på 2. side av "TV-serier og -programmer"...? Merkelig å lese dette så og si nøyaktig 10 år siden, hvor dere snakker om hyllelsen til Dronningmora i England... Jeg var faktisk i England i år og så dronningen i år (var tilfeldigvis i england, uten på forhånd vite at de skulle feire dette). EDIT2: Jeg må nok ha trykket borti pilen som tar meg HELT til endes i trådlisten... -.- Endret 6. august 2012 av Tiugama Kaa 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå