Marti Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Jeg fikk tidligere idag oppleve at vannkjølingspumpa mi, Hydor L20, gikk føyken. Jeg har for øyeblikket en Socket A prosessor, og tenkte at jeg skulle sende pumpa i retur, men etter litt søking fant jeg Vapochill Micro settet. Jeg synes dette så interessant ut pga. den lave prisen (Extreme Perfomance til 34€, som er ca. 34€ * 8kr = 260kr). Er det noe jeg har mistforstått her? Er dette bare en tilleggspakke e.l.? Hvor lave temp. snakker vi om? Og sist men ikke minst, siden jeg har en Athlon XP 2600+ prosessor (som ikke er kompitabel med Micro settet), er det verdt en socket 939 oppgradering? Øvrig maskinvare er i profilen. Håper på svar her. Holder snart ikke ut lenger med den gule skjermen her. *Savne pc'en sin * Endret 3. juli 2005 av Marti Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Det ser ut som det er en kjøleribbe med heatpipes. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) ja ligna på heatpipe spørs hvormange "vappo" grader man får med den Endret 3. juli 2005 av Margarus Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Skal vist være en effektiv luftkjøler med heatpipes fylt med noe spessielt som skal gjøre det kaldere. Men noe lavere enn 30-40 grader tviler jeg på. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 30-40 grader er jo på samme nivå som vannkjøling vil jeg da si, og det er ikke mye plassen den tar heller. På en måte ble jeg litt skuffa siden det sto så mye om extreme osv. på siden, men man kunne vel ikke vente noe mer til den prisen. Burde jeg heller få krevd en ny pumpe, evt. kjøpe en ny? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg har også tenkt tanken på å hive ut vannkjølinga siden jeg ikke overklokker noe. Føler det blir veldig overflødig. Derfor jeg i det hele tatt vurderte denne løsninga. Håper noen kan hjelpe meg litt mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå