Gå til innhold

Lian Li vs Thermaltake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

;) Jeg håper at jeg blir fornøyd ja!

 

Skal sage ut hull til vindu.. og så kjøpe et Window Kit fra microplex

 

Hvis jeg fucker det opp... altså bøyder døra under prosessen eller noe kjøper jeg en ferdiglaget dør fra Lian Li :p

 

Edit: Forresten! Er Lian Li kabinettet skrueløst? Det ser jeg på som et must.... ellers kan jeg jo fortsatt avbestille det. :(

Endret av scyfher
Lenke til kommentar

Lian Li PC-7B Economy Mid-Tower Aluminum Computer Case - BLACK

 

 

Tool-less aluminum ATX PC Case, with two front USB connectors, black hard anodize finish, 12 drive bays, 3 fans. Power supply not included.

 

DIMENSION: 490X210X450mm

TOTAL 12 Device Bays,

4X5.25" 3X3.5" 5X3.5" HIDDEN (HD)

3 Fans

 

 

Står noe om Tool-Less her.. Vet ikke jeg.. Sorry.. Men jaja..Fant det på LianLi.com elns.. Jeg prøvde :thumbup:

 

 

BTW: TT kabinettet er skrueløst! :thumbup:

Lenke til kommentar

Takk Leaf! :thumbup:

 

Vel... nå begynner jeg å tvile litt på om jeg skal kjøpe Lian Li kabinettet.... Med sidedør med vindu blir prisen til sammen 1100KR...

 

Jeg kan få et TT alu kabinett til samme pris.... da med flere vifter.

Tror kanskje jeg skal gå for et TT Tsunami :yes:

 

Men samtidig er det ekstremt tungvint med frondør her jeg har PC-pulten min... og Lian Li kabinettet er SWEET siden det er så stilrent. med sidedør blir det nok veldig bra..

 

Argh... usikker

Endret av scyfher
Lenke til kommentar

Ingen årsak scyfher! Hehe, ja, kjøp TT! Og jeg lover du blir fornøyd! Selv har jeg TT Sviking.. Det har det ikke hvert noe tull med.. Er ikke alu,men utenom det er det bare helt konge =D Så kvalitet får du uansett.. Kjøp TT. Hehe.. (Fetere å modde og) :yes:

Lenke til kommentar

Hehe, nå ble det enda vanskeligere å bestemme seg :p

 

TT har jeg hatt en gang.... og det hatet jeg. Det var TT Skull forresten

Men en kamerat av meg har et av de nyere, altså LanMoto, som jeg liker svært godt.

 

Lian Li har jeg aldri fått sjangsen til å teste... derfor har jeg veldig lyst til det.

 

Prisen blir egentlig nokså lik... bare at TT tilbyr vel mer for samme pris.

Men her er det egentlig veldig upraktisk med front dør... uansett om den ikke åpnes spesielt ofte da ;)

 

Er det vanskelig å skjære ut plass til et vindu? Har liksom litt lyst til å modde selv også

Lenke til kommentar

Er ikke sikker jeg.. Går sikkert fint å mekke sidevindu på Lian Li.. Uten at jeg har testet det selv.. Jeg er sikker på at du blir fornøyd uansett om du går for TT eller LL.. ;) Bestem selv=) LL er sikkert fett når du får fiksa side dør det og! :love: Men jeg har ikke testet LL før.. Så kjøp det.. Så legger du ut bilder :thumbup: Hehe.. Men TT er bra, bare så du vet det.. Hihi..

 

 

BTW: Hvis det er litt vanskelig å lese dette, er det fordi me begynner å bli trøtt.. Og er litt *småhyper* og.. Eller er det overtrøtt det heter? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...