Leaf Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Samme her.. Trur du blir fornøyd! Lian Li er jo kjent for bra kabinetter.. Så så ille som noen her skal ha det til å væra kan ikke stemme.. Trur du blir fornøyd! Lenke til kommentar
scyfher Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Jeg håper at jeg blir fornøyd ja! Skal sage ut hull til vindu.. og så kjøpe et Window Kit fra microplex Hvis jeg fucker det opp... altså bøyder døra under prosessen eller noe kjøper jeg en ferdiglaget dør fra Lian Li Edit: Forresten! Er Lian Li kabinettet skrueløst? Det ser jeg på som et must.... ellers kan jeg jo fortsatt avbestille det. Endret 3. juli 2005 av scyfher Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Lian Li PC-7B Economy Mid-Tower Aluminum Computer Case - BLACK Tool-less aluminum ATX PC Case, with two front USB connectors, black hard anodize finish, 12 drive bays, 3 fans. Power supply not included. DIMENSION: 490X210X450mm TOTAL 12 Device Bays, 4X5.25" 3X3.5" 5X3.5" HIDDEN (HD) 3 Fans Står noe om Tool-Less her.. Vet ikke jeg.. Sorry.. Men jaja..Fant det på LianLi.com elns.. Jeg prøvde BTW: TT kabinettet er skrueløst! Lenke til kommentar
scyfher Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Takk Leaf! Vel... nå begynner jeg å tvile litt på om jeg skal kjøpe Lian Li kabinettet.... Med sidedør med vindu blir prisen til sammen 1100KR... Jeg kan få et TT alu kabinett til samme pris.... da med flere vifter. Tror kanskje jeg skal gå for et TT Tsunami Men samtidig er det ekstremt tungvint med frondør her jeg har PC-pulten min... og Lian Li kabinettet er SWEET siden det er så stilrent. med sidedør blir det nok veldig bra.. Argh... usikker Endret 3. juli 2005 av scyfher Lenke til kommentar
minotir Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 lykke til med kabbiset da må komme med bilder osv. altid morsomt med bilder :D Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Ingen årsak scyfher! Hehe, ja, kjøp TT! Og jeg lover du blir fornøyd! Selv har jeg TT Sviking.. Det har det ikke hvert noe tull med.. Er ikke alu,men utenom det er det bare helt konge =D Så kvalitet får du uansett.. Kjøp TT. Hehe.. (Fetere å modde og) Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 TT holder det di lover og er kvalitet....når prisen er bra så hvorfor nøle? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 TT holder det di lover og er kvalitet....når prisen er bra så hvorfor nøle? Akkurat! =D Har det som sagt selv, og det er bare best! Ser bra ut på Lan og! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Kanskje fordi det er ikke det eneste som teller? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Kanskje fordi det er ikke det eneste som teller? Hæ? Hihi Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Kanskje nøle fordi det er mer enn bare kvalitet som teller! Du får kvalitet ut av f.eks. Cooler Master Stacker.. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Ja det er sant... Men du må være enig i at TT har god kvalitet?! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Naturligvis, jeg er glad i Thermaltake jeg, men har også en liten kjærlighet for Lian Li! Diskusjonen er endeløs, men TT har kvalitet på de fleste kabinettene ja.. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Helt enig! Hehe.. Sant nok at dette er en endeløs diskusjon.. Men både Lian Li og TT er bra på kvalitet, men TT er litt rimligere Men er enig med Glisevask! Lenke til kommentar
scyfher Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Hehe, nå ble det enda vanskeligere å bestemme seg TT har jeg hatt en gang.... og det hatet jeg. Det var TT Skull forresten Men en kamerat av meg har et av de nyere, altså LanMoto, som jeg liker svært godt. Lian Li har jeg aldri fått sjangsen til å teste... derfor har jeg veldig lyst til det. Prisen blir egentlig nokså lik... bare at TT tilbyr vel mer for samme pris. Men her er det egentlig veldig upraktisk med front dør... uansett om den ikke åpnes spesielt ofte da Er det vanskelig å skjære ut plass til et vindu? Har liksom litt lyst til å modde selv også Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Er ikke sikker jeg.. Går sikkert fint å mekke sidevindu på Lian Li.. Uten at jeg har testet det selv.. Jeg er sikker på at du blir fornøyd uansett om du går for TT eller LL.. Bestem selv=) LL er sikkert fett når du får fiksa side dør det og! Men jeg har ikke testet LL før.. Så kjøp det.. Så legger du ut bilder Hehe.. Men TT er bra, bare så du vet det.. Hihi.. BTW: Hvis det er litt vanskelig å lese dette, er det fordi me begynner å bli trøtt.. Og er litt *småhyper* og.. Eller er det overtrøtt det heter? Lenke til kommentar
scyfher Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Det er OK.... man skjønner "såvidt" hva du skriver Det blir TT på meg... siden det er litt billigere, og jeg har et stramt budsjett for tiden. Siden jeg skal ha vannkjøling... TT det også faktisk Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Har hatt Lian-Li i ca. 2 år, og det eneste negative jeg kan si, er at kabinett viftene bråker litt. Og jeg skrudde av gjenga på et hull like ved 3,5". Ellers er Lian-Li et symbol på kvalitet, solide bygd! My vote go to Lian-Li! Lykke til med kabinettet ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå