scyfher Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg må ha nytt kabinett, men klarer ikke bestemme meg for Lian Li eller Thermaltake Lian Li kabinettet: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC7BSCAND Thermaltake kabinettet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306825&cks=PRL Egentlig hadde jeg tenkt å kjøpe TT kabinettet, men jeg har lest extremt mye bra om Lian Li kabinettet på dette forumet også. Så hvilket syntest dere er best? Btw: Er Lian-Li kabinettet skrueløst? Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Har ikke så veldig mye kjennskap til TT, men Lian Li er suverene på kvalitet, har aldri vært borti en slik kvalitetsfølelse med tanke på kabinett før. Anbefaler det Lian Li kabinettet, du vil absolut ikke angre! Endret 3. juli 2005 av theck1 Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Du kjøper tt hvis du liker "bling bling" = lys osv... eller så kjøper du LL hvis du liker det "ryddig" = ikke no bling bling... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Tror du bør gå for Lian Li-kabinettet, har hørt mye bra om det. Har ikke hørt noe særlig negativt om Tt-kabinettet, men det har ikke fått like gode kritikker som LL-kabinettet Lenke til kommentar
minotir Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Har villet gått for Lian Li kabinettet jeg (selv om jeg liker "blingbling" ) det beste som fins er et ryddig og stilrent kabinett, sånn som lian li Lenke til kommentar
scyfher Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 OK! Takk for tipsene alle sammen! Da går jeg for Lian-Li kabinettet Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Bra valg! EDIT: Inlegg nummer 123 Endret 3. juli 2005 av SacrefiZer Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Grattis da =) Kom med tilbakemelding(er) og bilder når du har fått det da Lenke til kommentar
scyfher Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Den er grei vet du! Lenke til kommentar
Yoruk Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg har nettopp også bestilt dette, håper vi blir fornøyd=) Lenke til kommentar
scyfher Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Jepp! Hvilken farge bestilte du? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Synes Lian Li skrangler fælt! Virker ikke som solid ramme eller solide plater.. Liker ikke det! =/ Hatt et selv, men solgte det.. Dog. gode løsninger da! Dessuten tar det lett riper! Ikke no for en LANer.. Lenke til kommentar
scyfher Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Uffda.... akkurat det der med: "Ikke noe for en LAN'er" likte jeg ikke helt Da det at maskinen skal vere bra på LAN er en veldig viktig kriterie. Skrangler? Skal ikke Lian Li vere topp kvalitet? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Joda, men alt er så tynt.. Du kan knipse på platene og du hører med en gang at det skrangler! Anbefaler deg å sjekke det ut først, så skjønner du straks hva jeg snakker om.. Cooler Master Stacker er et eksempel på god kvalitet! Sjekke ut begge kabinettene på Digital Impuls og 3dfxcool.no i Oslo igår.. *Knips-knips* Hmmm.. Å knipse på sideplata er som å røre litt i vinen med glasset å lukte på det! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg syns LL kabinettet kanskje er best.. Men det er jo så "reint". Etter min smak er TT kabinettet best.. Liker styling.. Eller blingbling Men det har jo litt med smaken å gjøra.. Jeg hørte du hadde bestilt LL kabinettet.. Jaujau Sikkert fett det og.. (Hvis du ikke skal bling'e`det) Håper du blir fornøyd uansett.. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg ville gått for Lian Li.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Ikke hør helt på Glisevask heller, han har hatt LL, ja, men det var ihelmodda av Snekker`n Men LL kan ha litt skranglete kabinett, har hørt noe om det, men ikke mangel klager. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 ikke hør på noen av de Har hørt mye bra om det kabinettet, så ikke vær redd.... Du blir helt sikkert fornøyd skal du se Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Haha, joa.. Men har teste ut et nytt et, et ordentlig ett! Også testa litt på 3dfxcool sjappa i Oslo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå