MyBigMouth Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg har endel bilder som kan settes sammen slik at jeg får en film (merellermindre) Hvilken programmer,hvordan gjør jeg det ogg hvordan ender jeg det i bildeformat? Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hei! Prøvd Microsoft sitt Photostory 3; link Enjoy! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Men hvordan lagrer jeg det som Jpeg eller annet bildeformat? Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hei! Programmet jeg henviste til lager filmer. Hvis du vil ha en bildefilm med animasjon, så må du lage .gif filer. Det er uansett ikke å anbefale for slideshows. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 dettte er bare noe amatørmessig jeg vil prøve på. Derfor lurer jeg på om det er noen programmer som fikser dette. Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Her finner du mange forskjellige programmer som gjør det mulig å animere et bilde. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå