sofarot Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Noen som har noen øvelser, eller tips hvordan jeg kan bli mer bevegelig/mykere i kroppen? Er ikke direkte stiv, men..vil gjerne bli mykere.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 har ikke tips til øvelser els, men såvidt jeg vet "holder" det at du tøyer og strekker kroppen mest mulig og tar i litt ekstra hver gang... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Er som ilpostino sier. Tøy der du vil bli myk. Vil du bli myk i spagatten står du i den så lenge du klarer så langt du klarer. Ofte må dette gjøres helst når du er varm. Gå sakte i stilling og ut av stilling ingen raske bevegelser eller gynging. Tøy rolig. Dess yngre man er dess lettere er det å bli myk Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Har vel egentlig fått svar alt, men legger til at hvis en etter en treningsøkt tøyer en muskel i 20 - 30 sekunder, vil den ikke trekke seg mer sammen. Hvis en holder muskel/-gruppe i opp mot 2 minutter vil en effektift bli mykere. Gymlæreren min mente at hvis en gjorde det regelmessing i 1-2 mnd. ville en komme ned i spagaten. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Det er bare til å tøye mye (ofte og gjerne i ca. 2 min hver gang), så kommer det etter hvert. Lenke til kommentar
K1M is me =) Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Som sagt, viktig å være varm. Bevegelses-trening er ypperlig. Variasjon kan være bra, passiv og aktiv tøying. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 etter hver trening tøyet jeg ut 15-20 min, merket stor forskjell på mykheten etter ca 3 mdn Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 heng i en stang og sleng deg litt fram og tilbake og bøy og tøy Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 tja skal du har profesjonell "mykhet" så er det pilates og yoga som gjelder. Men som de fleste sier her strekking er en veldig god ting. Trenger du yoga eller pilates så vil du utvilke en mykhet og smidighet som er imponerende. Frank Jarle Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Bare sørg for at du gjør det riktig når du tøyer, feil metode kan gi skadelig belastning på sener, muskler og ledd. Et besøk til noen som driver på med det er ikke dumt. Hvis du har en RS-gruppe (Rytmisk Sportsgymnastikk, eller "danse-turn") i nærheten er de helt syke på tøying, og kan sikkert komme med en del tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå