hishadow Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Siste test? Har du prøvd skjermen mot et annet skjermkort? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 huh? det var da fryktelig rart da.. Har selv en VP171s.. og er helt utrolig fornøyd.. Har tenkt å kjøpe meg en 20" versjon nå også.. Hva med å prøve skjermen på en annen pc, som nevnt over her? Lenke til kommentar
Uncas Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Se i posten skrev jeg at jeg testa den mot en annen skjerm på en annen pc Testa forøvrig mot en Benq 937s (eller noe, tror det var det den het), og Benq'en var bedre både på etterslep og farger, også uten flimring. Sender min tilbake og prøver å bestille ny fra et annet sted tror jeg. Forhåpentlig får jeg ordentlige saker Ikke at jeg tror det har noe som helst med det å gjøre, men alle 3 pc'ene jeg har testa den på har hatt forskjellige slags typer 6800 kort (ultra\gt) Lenke til kommentar
Odd Logic Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Uncas: Kom over noe informasjon som kan være interessant for deg her (sjekk nederste posten på første side) Si fra hvis det hjelper, eller om du fortsatt er misfornøyd med skjermen din. Jeg vil sette pris på enhver informasjon siden jeg fortsatt vurderer denne skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå