kristoffer1989 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Her tenkte jeg at alle som har problemer med inspilling, mixing, osv osv innen forskjellige lydprogrammer kunne søke og få hjelp. Om det så gjelder MIDI inspilling, Sampling, lydkortkjøp eller hva som helst... Begynner selv først med et knakende spørsmål, hvordan er det man kobler sammen reason adapted og cubase sx2? Jeg får lyd i reason alene og jeg får den til å stå som slave, men jeg klarer ikke få lyden inn i cubase, takk for all hjelp... Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Sorry, dobbelpost Endret 3. juli 2005 av Sundiver Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Les i manualen. Har bare Cubase, Reaktor og noen andre selv, men Reason mener jeg bruker såkalt "Rewire" for synkronisert kobling med andre sequencerprogrammer. Det skal nok stå noe i manualen om det. Prøv Google. Det er en liten tutorial om Reason og Cubase her: DJ-tips. Cubase har generelt et veldig bra interface (synes ihvertfall jeg), så det bør ikke være vanskelig å få det til å funke. Lykke til Endret 3. juli 2005 av Sundiver Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 ok tusen takk, da skal jeg se om ikke jeg får det til, men så er neste spørsmål... Jeg får ingen lyd i cakeworalk, noen som kunne hjelpe meg litt i dette programmet? Har by the way et m-audio oxygen8 midi keyboard jeg tenkte å bruke Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 ok en liten oppdatering, jeg får tatt opp midien med mitt midi keyboard i cakewalk men jeg klarer ikke få noe lyd når jeg spiller det av... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå