babbakaørn Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Hei! Holder på å lage hjemmeside til jobben til far. Så vil ha ha et bildegalleri men jeg vet ikke hvordan man lager dette. Tenker helst på noe med miniatyrbilder men alle forslag blir vel motatt! Er det noen som gidder å gi meg noen tips? Det vi har laget til nå ser litt uprooft ut men hvis du likevell er interisert å se ligger det på nett solbu-ettervernshjem.no Edit: Bruker, og har tenkt til å bruke frontpage til å lage siden. Takk på forhånd. Mvh Tobias Endret 3. juli 2005 av babbakaørn Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Frontpage har vel en innebygget galleri-funksjon såvidt jeg vet. Trykk F1 og let litt rundt. Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Office versonen min er svensk. Og jeg kan ikke svensk, defor er det vansklig å søke. Noen som kan hjelpe meg med hvor funksjoen det ligger? Har ikke så lang erfaring med programmet. Har foresten Frontpage 2003. Endret 3. juli 2005 av babbakaørn Lenke til kommentar
DevN Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Har en engelsk versjon av FrontPage 2003 her, kom antakelig med Microsoft Word. Insert - Web Component - Photo Gallery ? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Har en engelsk versjon av FrontPage 2003 her, kom antakelig med Microsoft Word. Insert - Web Component - Photo Gallery ? Brukte jeg en gang før i tiden, var fint opplegg, men i FF og Opera så ble det ikke sånn 5 små bilder på toppen med pil for å bla fram fler, alle 1000bilder du måtte ha ble vist på rekke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå