MagE Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Jeg har et Radeon 9800pro (med 128MB ram.) Nå som jeg skal overklokke det må jeg nesten ha kjøleribber på RAM'en. Derfor lagde jeg fire kjøleribber til og dekke de 8 rambrikkene. Hver kjøleribbe dekker to rambrikker. Det jeg lurer på er hvordan jeg kan feste disse kjøeribbene til ramen. Det er ikke skruehull slik at jeg kan feste de med skruer. Vil egentlig ikke bruke termisk lim, da jeg har hatt noen dårlige erfaringer med dette. Noen tips? Endret 3. juli 2005 av MagE Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Da skal du ta en titt på denne. Den kommer med kjøleribber for minne som festes med termisk lim som følger med kjøleren samt at det er en av de beste luftkjølerne på markedet og det beste av alt er "one size fit`s all" Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Da skal du ta en titt på denne.Den kommer med kjøleribber for minne som festes med termisk lim som følger med kjøleren samt at det er en av de beste luftkjølerne på markedet og det beste av alt er "one size fit`s all" Jeg skal ha vannavkjøling på GPU, og kjøleribber til RAM'en har jeg. Det eneste jeg vil vite er om det er en eller annen metode for og feste (små og lette) kjøleribber uten termisk lim eller skruer. Kom på en ting nå; det er et mellomromm mellom RAMbrikkene på 25mm. Det burde vel gå fint og lime kjøleribba til selve skjermkortet (siden hver av kjøleribbene strekker seg over to RAMbrikker.) PS! er klar over at dette er svært dårlig formulert og har mangen skrivefeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå