hauk74 Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 hjelp.. filen som hadde win flagg fremfor har jeg åpnet. fik spørsmål om hvor jeg ville åpne det og vips så åpnet jeg det slik at det ble ny logo fremfor ser ut som en dataskjerm. hvordan anulerer jeg dette , får det orginale win flagget?? Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Dette må du prøve å forklare noe mer tror jeg! Er det skjermbilde du mener som har forandret seg??? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 er det ikonet du mener? eller...? Lenke til kommentar
hauk74 Skrevet 26. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2002 nei det er selve ikonet fremfor en fil. sant alle filer har forskjellige ikoner allt etter format.eks. jpg. (bilde) og zip.. osv Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Ta det helt med ro! Det eneste som har skjedd er at windows har assosiert den filen du åpnet med det programmet du åpnet den i. Det gjøres ingenting med filen selv, men med windowsregisteret, så d kan ta det helt med ro. Det har ingen hensikt å bytte ikonet tilbake igjen, så det giddert jeg ikke å forklare... Lenke til kommentar
hauk74 Skrevet 26. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2002 Den 2002-07-26 22:37, hauk74 skrev: nei det er selve ikonet fremfor en fil. sant alle filer har forskjellige ikoner allt etter format.eks. jpg. (bilde) og zip.. osv det var win symbolet før og nå er det bare bilde av en skjerm. etter jeg prøvde å åpne det . får ikke til å forandre tilbake Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Hva skal du åpne og med hva? Lenke til kommentar
Destro Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 vis du mener du har oppnet en fil som var asosiert med et anna program så kan du holde in shift knappen deretter høgre klik på musa så oppne i deretter velg det programet den fila skal bli asosiert til vis den ikke skall væra asosiert med noen så går du til "view" og der etter "folder option" så "file types" fin ut hva fila har som etternavn eks *.zip *.exe eller.no der etter fjerner du den der fra da får du windows flag på ikonet igjen etter du har rebotet mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå