Szorza Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hei Jeg har nettop byttet HD, fra generisk P-ATA til en Western Digital 74GB Raptor S-ATA, fra generisk PSU til Mist 500W. Nå vil ikke maskinen engang begynne å laste OS dersom jeg klokker opp CPU'n. Forsøkte å sette opp Vcore , men da ble allt bare svart da windows skulle starte... Hva, om noe, er galt? har ikke hatt behov for å endre Vcore før min nye oppgradering... hvøt is wrång?? Har også satt på en "noe" større CPU kjøler, Mist Megatower m/vifte, nettop for å kunne klokke mer Er det noen programmer jeg kan laste ned som kan fortelle meg CPU temperatur under windows? til nå har jeg kun sett tempen i BIOS, og da er det vrient å finne temeraturen ved belastning. Har forresten Abit IS7-G hovedkort dersom det sier noe mer... Lenke til kommentar
Szorza Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Sett agp/pci klokk til 66/33 Den står på 66/33 allerede, tror ikke den kan endres... Lenke til kommentar
Szorza Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Nå har jeg flashet BIOS og det hadde ingen innvirkning, Den nekter å finne HD'n... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå