Gå til innhold

Er det mulig å sette inn nytt skjermkort i laptop?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med MXM-kort?? Så et sted at de reklamerte med at dette skulle gjøre det enklere å bytte kortet i fremtiden. Er dette sant? Er man ikke da avhengig av at det nye kortet er nesten identisk fysisk sett til det gamle etc?

Jo, og det må ikke trekke noe særlig mer strøm heller.

MXM er dødfødt. :nei:

Det er ikke mylig å sende den til FS, så de kan fikse det?

Skulle dem utvikle ett nytt kort som passet tl den laptopen, fordi en person vil ha det?

Glem det. :(

Lenke til kommentar

Jeg lurte på noe av det samme, og da gjelder vel det samme for meg. Jeg har en Toshiba Portégé P3500 , og det var vel egentlig ikke noe geni-kjøp (den er to år gammel nå).

I alle fall: jeg kunne tenke meg å semi-pensjonere maskina som arbeidsverktøy, og heller ha den med i parken for å spille WoW på laveste settings under et tre mens jeg skotter på folk og sånt.

Men da trenger jeg et litt hvassere grafikk-kort... men det er det altså klin umulig å få til? Hvilken grad av umulig snakker vi om her: "HEEEELT fullstendig, føkkings umulig", "Billigere å kjøpe en ny bærbar"-umulig, eller "Omtrent like vanskelig som å lære seg makramé"-umulig?

Jeg snakker om å få inn et ganske dårlig kort her - bare det matcher mistekravet til WoW (64 MB minne), er vel det egentlig nok.

Produsktsidene påstår at maskinen har et AGPx4 kort i seg, det skjønner jeg ikke så mye av, men får vel bare tro dem på det... er det en egen AGP-standard for bærbare?

Fint om noen kan hjelpe, men skjønner det også om alle synes jeg er en komplett idiot.

Lenke til kommentar

Men da trenger jeg et litt hvassere grafikk-kort... men det er det altså klin umulig å få til? Hvilken grad av umulig snakker vi om her: "HEEEELT fullstendig, føkkings umulig", "Billigere å kjøpe en ny bærbar"-umulig, eller "Omtrent like vanskelig som å lære seg makramé"-umulig?

Jeg snakker om å få inn et ganske dårlig kort her - bare det matcher mistekravet til WoW (64 MB minne), er vel det egentlig nok.

Makramé blir plankekøyring i forhold.

:no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...