Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

i-nett fungerer bare på 1 av 2 (separat tilkobl)

Anbefalte innlegg

Sitter hjå svigers med eit veldig rart problem, som eg ikkje heilt greier å finne ut av.

Sitter med med 1 maskin som skal ha kabla forbindelse, men det står berre "en nettverksforbindelse er koblet fra.

Men i det eg tar kabelen over til ein laptop som eg har så er det plutseleg liv i linja igjen.

Oppsettet er litt spesielt då forbindelsen er eigentleg exendet wlan frå ein lokal distributør.

Antenne er kobla til router og kabelen mellom router og maskin fører også strøm til router. Derfor sitter ein Compex injector og extractor på den 25M lange tp-kabelen mellom router og maskin.

Nettverkskortet er testa med ein kryssa kabel mellom maskin A og B, noko som får kortet til å vise kontakt, og dermed fungerer.

Maskin A som ikkje fungerer har eit realtek-basert nettverkskort, mens maskin B (dell X300 lappis) med Broadcom gigabit-kort fungerer.

Mistanker til feilkjelde:

1)Eg har kødda opp ein eller fleire av TP-trådane slik at det er dårleg kontakt mellom router og maskin .

2) Realtek-kortet krever nokon av trådane som er brukt til strømføringa og dermed får ikkje kontakt, (mens broadcom-kortet ikkje bruker dette).

3) Nettverkskort og router er av ein eller annan grunn ukompatible

Håper nokon har nokre fornuftige svar til dette problemet.

mvh

JanEirik

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Javisst, det kan jeg forklare deg:

Nettverkskabelen fra ruteren er krysset, og er opprinnelig ment å kobles via en svitsj, som takler kryssede kabler. Siden denne er koblet rett i maskin A vil det ikke bli funnet noen tilkobling på den kryssede kabelen. Laptoppen derimot har et mer avansert nettverkskort, som faktisk takler kryssede kabler, og dermed finner tilkoblingen.

Løsningen er så enkel som å sette en svitsj mellom rutern og PC-en :)

Lenke til kommentar
Javisst, det kan jeg forklare deg:

Nettverkskabelen fra ruteren er krysset, og er opprinnelig ment å kobles via en svitsj, som takler kryssede kabler. Siden denne er koblet rett i maskin A vil det ikke bli funnet noen tilkobling på den kryssede kabelen. Laptoppen derimot har et mer avansert nettverkskort, som faktisk takler kryssede kabler, og dermed finner tilkoblingen.

Løsningen er så enkel som å sette en svitsj mellom rutern og PC-en :)

Gjøre kabelen om til en vanlig TP-kabel :p

Lenke til kommentar

Det var ei endå enklare løysning enn å få tak i en svitsj ( som eg fortalte deg på telefonen mandagen Jørgen).

Ein kontakt med rj-45 mottak i begge ender med ein kryssa kabel etterpå.

det funka som berre juling det.

Til folk som opplever lignadet tilfeller, broadcom-baserte nettverkskort (iallefall gigabit-nettverkskort) har autosense på send og recvie slik at den oppdager om kabelen skulle ha vore kryssa eller ikkje, og ved feilkryssing vil den automatisk skifte om slik at kortets 2 og 3 kontaker og 5 og 6 kontakter blir bytta om internt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...