stinger82 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Når jeg slår på pc'n går det unna som ett olja lyn helt frem til velkommst skjermen i windows, der stopper den og står i ca 10 sekunder.. Problemet når jeg skal avslutte er at det ikke skjer noen ting når jeg trykker slå av/restarte eller logg av.. Noen som vet hva som er problemet? Formaterte maskinen for 3 dager, og etter det har den vært sånn.. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hvilken maskin har du? Merke eller hjemmebygget? Kan kanskje sjekke i Biosen om det er noe der som kan gjøre det, noe med remote wol... Lenke til kommentar
Data-aid Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Sannsynligvis er det en applikasjon som krever endel ressurser. F.eks. Norton. Forsøk og start i sikker modus. Dersom det virker der, kan du hvertfall utelukke noe i BIOS. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 maskinspesifikasjoner står i signaturen.. trur kanskje det er NIS 05 som lager problemer. Men nå funker det når jeg skal slå den av, bare oppstarsproblemene igjene.. biosen jeg bruker nå e 30 dager gammel (oppdatering sluppet 03/6-05) Lenke til kommentar
Data-aid Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Tja, ville ikke utelukket NIS o5, men jeg har en tendens til å si får mye stygt om de så jeg skal ikke utdype det noe mer. Vanskelig og si uten og prøve selv. Har du prøvd i sikker modus nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå