hopless Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg sitter idag med en p4 2.8ghz ht, abit ai-7 hovedkort, geeforce 3 skjermkort, diverse disker og 512meg ram. Denne pcen er ikke overklokket og vil heller ikke bli det, og den brukes mest til videoredigering og noe 3d modellering. Men minnet gjør at ting går veldig seint, så jeg har tenkt å handle inn litt mere. Etter en mindre operasjon på stuebordet så ser jeg at jeg har en twimos pc3200 cl2.5 512meg minnebrikke (16minne moduler på det). Så har jeg tenkt å kjøpe 1gigabyte minne ekstra, men bør jeg da gå for ett dual kit som dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118498&cks=PRL eller en enkel brikke på 1gbyte? (tror ikke jeg fant noen twinmos brikke med cl2.5) Eller bør jeg grave litt lengre ned i lommeboka å kjøpe 3x512brikker så brikkene blir parvis? (dualchannel??) Begynner å bli så lenge siden jeg holdt på med hardware til data så jeg henger ikke helt med lengre =) hadde vært fint om noen hadde noen formening.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå