Gå til innhold

Finne ut om brukeren har klikket på bestem link

Anbefalte innlegg

Hei er det mulig å finne ut om brukeren har trykket på en bestemt link i en annen side?

Eks.

Jeg har en link (link1) hvor det står "Vote for me" og når man trykker der så kommer du i en side for å bekrefte stemen din (Link2) hvis du trykker på link2 så har du stemt.

Det jeg er utt etter er om man kan få vite om brukeren har klikket på link2? Hvis ja hvordan?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei er det mulig å finne ut om brukeren har trykket på en bestemt link i en annen side?

Eks.

Jeg har en link (link1) hvor det står "Vote for me" og når man trykker der så kommer du i en side for å bekrefte stemen din (Link2) hvis du trykker på link2 så har du stemt.

Det jeg er utt etter er om man kan få vite om brukeren har klikket på link2? Hvis ja hvordan?

Ta en titt her:

http://www.javascript-page.com/referrer.html

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jada. Dersom du bruker javascript til å åpne vindu nr. 2 får du vinduet2 som et child-object av vindu1. Du kan da stille på en paramater i vindu1 ved å bruke parent.<parameternavn>=xxxx i vindu2.

Det du gjør er å legge til en onclick-funksjon i vindu2 som oppdaterer et parameter i vindu1. Denne parametern overvåker du med setTimeout i vindu1 og når den endrer seg, kan du både lukke child-vinduet ditt fra vindu1, og utføre de handlinger du ønsker skal skje i vindu1.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...