Morten A Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Naboen min har vært borti fortaus kanten med bilen, også ble lakken på felgen utrolig stygg og riptete.. Han omlakkerte den ene felgen, men når den ble satt på var det jo selvfølgelig en gråere farge på den ene felgen... Han prøver og finne en som bare leveren en av disse felgene, siden alle andre er i tipptopp stand. Legg merke til felgen som er i framme på bilen og fargen. Den bakerste er riktig. Noen som vet hvem som leverer kun en av disse felgene? eller har sett noen på internett /salg eller noe? http://www.error404-lan.com/toyota/IMG_0406.jpg takk Endret 8. juli 2005 av Opus Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Går vel ann å få tatt en fargeanalyse på en av de "riktige" felgene, og så får du bare lakka den siste på nytt (de som lakka sist betaler ville jeg sagt da) Mvh Pluggen Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 han tok jo fargeanalyse av felgen, men de greier jo ikke få den lik en gang, bare latterlig spørr du meg. men Oz vil jo ikke oppgi fargekode heller :S Så han tenkte å lakke alle men det koster like mye som å kjøpe nye. Men, derfor leiter vi etter en helt lik 19" felg. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Forhør deg litt rundt med div lakkerings firmaer. En med litt peil skal kunne klare og komme fram til noe som er tilnærmet lik orginalfargen. Det der er jo elendig i forhold til orginal fargen. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Altfor stort bile, led retningslinjene.. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg kan sikkert hjelpe, arbeider på lakkspesialisten. PM meg for mer info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå