Cell_v14 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hvilke av disse prosessorne skal jeg velge?, tenkte på 4400+. Den har jo 2MB Cache iforhold til 4200+ som har bare 1MB...men gir det større ytelse ved å legge på en 500 lapp? Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Du burde velge AMD X2 4400. Ikke forde den er dyrest eller "best", men forde den gir mest for penga av X2 cpuene. Edit: Om det er mest til spilling. Så vill jeg ikke anbefale at du kjøper en dualcore cpu. Forde jeg mener du ikke vill dra nytte av dualcore i "mainstream" spill ( HL2, Doom3, BF2 ol spill pluss de som kommer... ). I spill som kun støtter singelcore, som de fleste kun gjør, må du opp i AMD X2 4800 for å få like resultater som en AMD 4000+! Nyest ekke altid det beste til ens bruk Endret 3. juli 2005 av LOBOS Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 jeg tenker på fremtiden + så trenger jeg litt exstra hester til Redigering og effekter Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) jeg tenker på fremtiden + så trenger jeg litt exstra hester til Redigering og effekter Kjøp en 4400+. Har lest mange steder om folk som har klokket den opp til eller høyere enn 4800+ med vanlig luftkjøling uten problemer... Endret 3. juli 2005 av bK_Coder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå