Gå til innhold

Er denne siden lovlig? -> Nei...

Anbefalte innlegg

Dette er et problem. Slike sider finnes i hopetall rundt om på nettet, og de kan _lett_ lure en godtroende stakkar. Alle vet jo at Rolex klokker til 150,- er juks og fanteri, men å avsløre en software selger på nettet er ikke alltid like lett.

Det nevnte nettstedet 'røper' seg på prisen, men la oss si prisen var nærmere 'ekte' pris. Kunne sikkert fått noen og enhver interessert.

Her er det tross alt noen som tjener penger på å lure folk, og det er lite populært. Det har jeg selv sett på forumet her med folk som kjøper katta i sekken på nettauksjon. Dette er det samme bare i større skala.

Edit:

Er det noen som har en fin måte å verifisere om en selger faktisk selger en ekte utgave? Ikke at det er allverden å spare i utlandet, men noen kroner kan man sikkert dra...

Ring meg! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal si ifra når jeg vet mere for de av dere som bryr dere om slikt!

Gjerne, gleder meg allerede. Slike sider går ikke utover meg, da jeg har vett nok til å vite hva slike ting egentlig koster, og hvordan det skal gjøres. Men det fins utallige mange personer på nettet som lar seg lure, og det føles bra når man klarer å hindre at flere blir lurt.

Lenke til kommentar
Hmmm.. jeg skulle faktisk ønske at det fanntes en slik tjeneste der man kan få en ny kopi av programmet til en symbolsk pris. Jeg hadde satt meget stor pris på om Microsoft hadde tatt i bytte den gamle XP platen min uten noen form for service pack mot en ny som har SP2.

Slipstream inn SP2 da vel :)

Da kan du få med deg alle oppdateringer også.

Prøv programmet nLite

Lenke til kommentar

Har man en orginal Windows XP CD og CD key, får man en ny CD fra microsoft hvis den andre er ødelagt! Hvis du bare får uten SP2, så bare slipstream som ZyberZone sa. Veldig enkelt, og fullt lovlig hvis du har kjøpt det orginalt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...