Marti Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg vil være med, men er alle dem i første post ledige? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Har vært på Island, så har vært lite kontakt med nettet Trist at folk melder seg ut Nye avatarer lages stadig vekk, er bare litt latskap hos en tulling som har redigeringsegenskapene til første post Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 fant denne dødskule Aphex Twin logoen, så da måtte jeg bare bytte Melder meg ut, men fortsatt lykke til med klubben! Lenke til kommentar
akarno Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 *Melde seg inn* Kan jeg ta en fra førstesiden eller? Hvordan funker det? Skal jeg finne på noe? Hmm.. Får tenke på det til i morgen... *Legge seg* Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Skulle gjerne vært med, ettersom jeg digger kirby, men fant ingen avatarer jeg likte... Send gjerne pm og minn meg på klubben hvis det plutselig blir lagt til masse nye søte avatarer! Om du vet hva du har lyst på, så kan du sende PM til meg og bestille. Så lager jeg(eller hippie-erlend) en så fort vi kan Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Erlend og Vegard, tror dere burde lage noen nye snart Tror dere får noen nye medlemmer da. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Erlend og Vegard, tror dere burde lage noen nye snart Tror dere får noen nye medlemmer da. Nå har vi vært på ferie i noen dager. Kan lage noen flere snart. Om noen har noen idéer til avatarer, så vent ikke med å post Lenke til kommentar
haarod Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Litt OT; Hvordan kan jeg lage avatarer i f.eks. Paint Shop Pro eller Paint? Med tanke på resizing og endring av filtype? Endret 29. juli 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 rofl! Man! Wrahaha. Kan man være så snill å melde seg inn? Harry Potter Kirby? Scar og briller 8) Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Litt OT; Hvordan kan jeg lage avatarer i f.eks. Paint Shop Pro eller Paint? Med tanke på resizing og endring av filtype? Avatarene lages i Macromedia Fireworks og endres i størrelse og format i Photoshop Ronja: her er den Endret 2. august 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hvis noen kan lage en kul Master Chief Kirby blir jeg med... Han må holde en assault gun! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Say what? Master Chief? Kokk? Assault gun..? Skal mekke noen flere Kirbyer nå, så får jeg Vegard til å legge dem ut seinere Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Say what? Master Chief? Kokk? Assault gun..? Skal mekke noen flere Kirbyer nå, så får jeg Vegard til å legge dem ut seinere Halo 2! Spiller ikke du XboX eller??? Sheesh! EDIT: Det er duden på mitt personlige bilde... Endret 2. august 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Ser bare Darth Maul, jeg Googla litt, og her er ett stykk avatar Hadde vært stas med litt reklame for klubben i signaturen din Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Avatarene lages i Macromedia Fireworks og endres i størrelse og format i Photoshop Ronja: her er den Tips: Lagre bildene i .png-format eller .gif Det gir mye bedre kvalitet enn .jpg (På slike tegnede bilder vel og merke) Lenke til kommentar
Erren Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Avatarene lages i Macromedia Fireworks og endres i størrelse og format i Photoshop Ronja: her er den Tips: Lagre bildene i .png-format eller .gif Det gir mye bedre kvalitet enn .jpg (På slike tegnede bilder vel og merke) Vi har allerede diskutert dette med filtype, og vi fant ut at alt unntatt .jpg ble alt for stort Og ifølge retningslinjene er alt over 6 kb ulovlig å bruke som avatar, eller hva? Er litt dumt at den regelen gjelder selv om man bruker hotlinking Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 snakker du en turner-kirby?? En som tar salto elns Lenke til kommentar
srbz Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg tar denne Er så lei av flodhestparodiavataren min, dessuten er jo flodhestklubben borte nå. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 I'm in Skriv meg opp på litsta. Jeg gjør krav på game over avataren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå