Gjest Yoshi Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Morn. Siden jeg kom for sent til å melde meg inn i flodhests geniale avatarklubb, tenkte jeg at jeg kunne starte en bitteliten en selv. Den gjelder da å ha en Kirby-avatar enkelt og greit. Okey, da er klubben åpen for alle som vil ha en Kirby-avatar Du kan enten ta av de nedenfor eller bestille en personlig Da sender du en PM til hippie-erlend, og sier hva du vil ha Det er bare å forsyne seg Medlemmer: Hippie-Erlend Pasient- xanth0s Ministry Kakefyll Marti surbz00r Klikka_bZerk Stian123 Göncz LupeN- Koffert Solid Knight Jøss, vi har blitt litt mange.. Si ifra hvilken avatar du tar, så fjerner jeg den, så ingen får den samme Spesialbestillinger postes her, og fjernes når de er tatt EDIT: Med det nye forumet kan jeg poste mange kirbyavatarer uten å legge dem ut på en server Har faktisk over 70 avatarer på pc-en som kun brukes privat, hehe. Legger ut de som er komprimerte og komprimerer resten etterpå EDIT 2: Bah, noen av bildene lar seg ikek komprimeres uten at de blir knøttsmå : Poster de jeg fikk ned til 6kb. EDIT3: Nå har jeg fått komprimert masse, masse avatarer i skarpe bilder! Tror jeg har fått konvertert alle de som allerede er medlem. Så nå må dere lagre bildet på nytt og sette det som avatar. Alle bildene er 80x80 og mindre enn 6kb Alle medlemmer, unntatt Dolce_vita, oppfordres til å fornye sine avatarer til disse skarpe, nye. Med den nye komprimeringsteknikken har jeg også fått de mer detaljerte avaterene ned i forumvennlig størrelse, så det er en del nye her. EDIT: Fikk feilmelding... Hmm.. Endret 4. februar 2006 av Vegard_ Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Og du har opphavsretten til disse bildene siden du bruker de relativt fritt? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Og du har opphavsretten til disse bildene siden du bruker de relativt fritt? Kirby er et nintendoprodukt, så andre enn nintendo kan vel ikke ha opphavsrett. OM du er interessert i å joine oss, men vil ha et bilde som JEG har laget selv, kan jeg fikse. *Har fireworks flashprogram* EDIT: Okey, tror ikke jeg tar risken å bli banka opp av John&Richie.. EDIT 2: Alle avaterer i første post Endret 4. juli 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Jeg blir med! Kan du legge ut de tre andre avatarene??? Edit: Loeve; du veit at flodhest klubben er nedlagt nå? Du har jo flohest avatar Endret 3. juli 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg blir med! Kan du legge ut de tre andre avatarene??? Edit: Loeve; du veit at flodhest klubben er nedlagt nå? Du har jo flohest avatar Jeg vet alt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg blir med! Kan du legge ut de tre andre avatarene??? Edit: Loeve; du veit at flodhest klubben er nedlagt nå? Du har jo flohest avatar Jeg vet alt. D'oh Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Im in! Kirby eier så jævlig. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Jeg er med Fiksa avatar fra www.johnrichie.com Jeg og vegard_ er tvillinger, så jeg poster noen han har laget Lager noen selv også Lager Kirbypositurer på bestilling Kom med ønsker EDIT: Alle bilder i første post Endret 4. juli 2005 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
Erren Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) HEr er en Kirby med gønner Skal få lagt dem ut på internett så vi kan putte alle i samme post snart EDIT: alle bilder i første post Endret 4. juli 2005 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Har jeg gått glipp av noe hvis jeg ikke har den ringe anelse om hvem/hva "Kirby" er? Endret 4. juli 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Har jeg gått glipp av noe hvis jeg ikke har den ringe anelse om hvem/hva "Kirby" er? Da har du gått glipp av noe, ja. Kirby er egentlig en nintendofigur, men to typer i USA har laget en animasjonsserie hvor han er skikkelig bad-ass. Lyst til å være med? Hei, dere som bare skal si ifra hvor mye dere hater avatarklubber, om dere har så sterke meninger om dette, så send en PM til meg. Innleggene dere poster er bare unødvendige og ikke noe gøy å lese. Hvis dere hater det så mye, så gled dere over at dette blir den minste klubben ever. Har bare en håndfull medlemmer. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Noen er altså så barnslige.. Går du inn i en syklubb for å fortelle dem hvor mye du hater å sy? Nettopp.. Alle som ikke vil bli medlem kan jo rett og slett bare droppe å poste her De som vil bli medlemmer er hjertelige velkomne og kan få en Kirby i en hvilken som helst positur Og Vegard: Lag en liste over medlemmene, og putt alle de ledige avatarene i samme post Har lagt ut en del av dem på hjemmesiden min, så du kan bruke IMG Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Kan jeg få en helt vanlig Kirby avatar? Ca lik som vegar og erlend har som bare ser helt vanlig ut Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Perfect Kirby Parodi på Perfect Dark, og en av hovedpersonene i serien er Joanna fra Perfect Dark Kan ikke få anbefalt den nok! :!: Du finner den her EDIT: leif Endret 4. juli 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Flere uttalelser ala "Jeg hater avatarklubber" eller lignende bare regnet for å spamme tråden, belønnes med advarsel. Har slettet en rekke barnslige innlegg av denne typen, og må be om å ikke se flere. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Wooho, i'm in! Edit: det funker jo ikke det er jo PNG-fil... og det passer jo ikke ? hva gjør jeg edit2: funker nå! Endret 5. juli 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Funker ikke png? Vel.. Da får jeg vel bare konvertere alle sammen til jpg, da Gjør det med en gang Endret 5. juli 2005 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
Erren Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Sånn, da er alle ferdig konvertert og lasta opp til serveren, så nå er det bare å forsyne seg Om du ikke liker de som allerede er lagt ut kan du sende en PM til meg eller vente til jeg lager en som faller i smak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå