pesten Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg skal kjøpe et Canon IXUS 40, og jeg skal snart til Usa. Og da vil jeg jo gjerne ha med kameraet. Hvordan skal jeg kunne lade batteriet med strømmen der borte? Takker for svar! Lenke til kommentar
Elph Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 dra på Elkjøp, Expert eller lignende og kjøp et reiseadapter sett, tipper du kommer unne med 50-100 kr. Lader for slike ting som mobiltelefon, kamera, pc, videokamera, mp3 spiller ets takler fra 110 - 240V så spenningen er ikke noe problem, du må bare ha et adapter fra norsk plugg til amerikansk plugg No problems at all! Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hvordan skal jeg kunne lade batteriet med strømmen der borte? Det er ikke noe galt med strømmen der borte. Jeg ville brydd meg mer om spenningen.... Lader for slike ting som mobiltelefon, kamera, pc, videokamera, mp3 spiller ets takler fra 110 - 240V så spenningen er ikke noe problem, du må bare ha et adapter fra norsk plugg til amerikansk plugg Jo, som regel er det det, men jeg ville vel uansett kastet et lite blikk på baksiden av laderen for å se om den taklet multispenning først. Det finnes nemlig fortsatt enkelte som er laget kun for et av markedene. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Min Ixus 400 lader takler 100 til 240V, tipper din også gjør det, sjekk på baksiden av laderen. Alt du da trenger å gjøre er å få tak i en ledning som går fra lader til strømnett, eller en adapter til ledningen du allerede har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå