lloydsb Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 vet ikke åssen jeg skal velge.. står mellom blå,grønn og lilla Lenke til kommentar
Rudi_Boy Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Foreslaar lilla jeg.. en farge de fleste ikke har.. men er du sikker paa at det er lilla og ikke uv? hadde blitt litt dumt dersom du skulle ha lilla lys ogsaa var det uv! Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 var uv,,men åssen er det ..kan du forklare ? Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 var uv,,men åssen er det ..kan du forklare ? Lenke til kommentar
Rudi_Boy Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Da lyser det ikke opp saa godt som om du skulle ha vanlig Neon, + at uv fremhever alt stov du har i kabinettet. Uv fremhever ogsaa mange hvite objekter og faar dem til og lyse Endret 3. juli 2005 av Rudi_Boy Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Se her, så ser du hvordan det kan bli med UV. Her står det litt om katoder. Lenke til kommentar
Saet Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hvilket farge er det på kabinettet ? Er det blått eller sølv, ville jeg gått for lilla. Men er det svart er blå best. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg ville valgt blå! Uv er vel bare hvis du har UV-reaktiv middel i rørene på vannkjøling eller hvis du har brukt UV-tusj/pen på komponentene. Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 jeg har valgt valgte noen som ikke er såå mye brukt *grønn å lilla* Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg har grønt lys og alle andre detaljer orange... Digger disse fargene, ble inspirert av Supera'n i The Fast and the Furious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå