Gå til innhold

Angrer at jeg valgte Ranger. (noen ganger)

Anbefalte innlegg

Jeg er Ranger/Monk i lvl 20 og liker å ta kamper i arena.

Men det som skjer er at folk noen ganger kicker meg, de mener Ranger er svak.

Utrolig irriterende, tar lang tid før jeg finner meg et team på f.esk arena. mission eller Underworld.

Er det sant at Ranger er svak, burde jeg skifte?

Selv synes jeg at jeg er like sterk som alle andre + at jeg har en Bjørn i lvl 20.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ranger er ikke svak, det er bare de "udødelige" W/Moene som synes det. Men som StarGazer sa, ikke spill Ranger som en skadeklasse, bruk den som en supportklasse, spirits, traps, interrupts, conditions, Rangeren er nok den klassen som kan brukest til flest ting.

Lenke til kommentar

Idag skjedde noe bra.

I en arena match var det bare jeg Ranger/monk lvl 20 og en Warrior/monk lvl 20 igjen.

Han kom springende mot meg i den flotte rustningen, jeg trodde det bare var å gi opp.

Da han var nesten helt framme ved meg hadde han fått noen skudd og hadde mistet litt health, og når han kom fram tråkket han på min Barbed trap og ble crippled+bleading.

Jeg skøt på ham, og så sprang fra han, når han mistet crippled skøt jeg et skudd som gjorde han crippled.

Så fortsatte det slik til han hadde mistet over halve healthen, da kom han nær meg og begynte å slå med sitt Dragon Sword, da brukte jeg Throw Dirt så han ble blind og etterpå skøt noen power shots og Hunters shot på han.

Så vant Ranger/Mo over O-store Warrior/Monk!! :dribble:

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Ja jeg har prøvd Ranger i en tid nå, nærmer meg lvl 17 O_o! Og bruker premade i PvP, de er veldig gode på dot og traps er genialt! jeg cripler og disrupter ofte og de andre tar dem! konklusjon det hadde ikke gått like bra uten meg! så det så! Rangers For teh Win!

Lenke til kommentar

En veldig god kombo er det den ene premade characteren har. Boon healer tror jeg han heter.

Han har masse energi, og kun 3 regen. Så kaster du divine boon på deg, da sitter du der med 2 i regen, men til gjengjeld noe vilt bra spells.

La oss så på Orison of Healing. 5 energi, pluss 2 for divine boon, altså 7. da healer du 60, pluss 30 PGA divine favour, pluss 60 pågrun av divine boon. med andre ord 150 hp for 7 mana.

Så det å bygge en kombo rundt divine boon er enkelt, og lett!

Lenke til kommentar

Mending? kødder du? Mending er en av de største waste skillsene i hele spillet. Healing touch er en decent self-heal. Healing seed er genialt. heal area eier. Signet of devotion kan være greit siden du kan caste den gjennom backfire.

Og Divine Favour gjelder på allespells som castes på en ally.

Endret av OleR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...