Laughing Madcap Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg er Ranger/Monk i lvl 20 og liker å ta kamper i arena. Men det som skjer er at folk noen ganger kicker meg, de mener Ranger er svak. Utrolig irriterende, tar lang tid før jeg finner meg et team på f.esk arena. mission eller Underworld. Er det sant at Ranger er svak, burde jeg skifte? Selv synes jeg at jeg er like sterk som alle andre + at jeg har en Bjørn i lvl 20. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg er Ranger/Nec og har ikke hatt noen porbs med å finne ettbra team. Hvis du har trap skills. Så er det mange som vill ha deg med. Eks: Barbed Trap -Dust Trap og-Flame Trap. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Mange tror ranger ikke er bra pga av dem rett og slett er idioter! En velspillt ranger kan være veldig dyktig! Bare vit at ranger er supprt klasse og ikke dps klasse! Traps funker veldig bra! Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Lite tips, mangen tror pet er bra, men ikke bruk pet visst du ikke har noen attributes poeng i beast mastery. Visst du liker pet må du satse fult for det og bruke pets skills. Pet er ikke anbefalt til PvP. Lenke til kommentar
OleR Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Spirit builds begynner å bli irriterende populært i Toms. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Ranger er ikke svak, det er bare de "udødelige" W/Moene som synes det. Men som StarGazer sa, ikke spill Ranger som en skadeklasse, bruk den som en supportklasse, spirits, traps, interrupts, conditions, Rangeren er nok den klassen som kan brukest til flest ting. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Idag skjedde noe bra. I en arena match var det bare jeg Ranger/monk lvl 20 og en Warrior/monk lvl 20 igjen. Han kom springende mot meg i den flotte rustningen, jeg trodde det bare var å gi opp. Da han var nesten helt framme ved meg hadde han fått noen skudd og hadde mistet litt health, og når han kom fram tråkket han på min Barbed trap og ble crippled+bleading. Jeg skøt på ham, og så sprang fra han, når han mistet crippled skøt jeg et skudd som gjorde han crippled. Så fortsatte det slik til han hadde mistet over halve healthen, da kom han nær meg og begynte å slå med sitt Dragon Sword, da brukte jeg Throw Dirt så han ble blind og etterpå skøt noen power shots og Hunters shot på han. Så vant Ranger/Mo over O-store Warrior/Monk!! Endret 3. juli 2005 av Sebbe Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Ja jeg har prøvd Ranger i en tid nå, nærmer meg lvl 17 O_o! Og bruker premade i PvP, de er veldig gode på dot og traps er genialt! jeg cripler og disrupter ofte og de andre tar dem! konklusjon det hadde ikke gått like bra uten meg! så det så! Rangers For teh Win! Lenke til kommentar
brd Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Eg er monk i arena Btw noen gode monk skill som derre veit om? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 En veldig god kombo er det den ene premade characteren har. Boon healer tror jeg han heter. Han har masse energi, og kun 3 regen. Så kaster du divine boon på deg, da sitter du der med 2 i regen, men til gjengjeld noe vilt bra spells. La oss så på Orison of Healing. 5 energi, pluss 2 for divine boon, altså 7. da healer du 60, pluss 30 PGA divine favour, pluss 60 pågrun av divine boon. med andre ord 150 hp for 7 mana. Så det å bygge en kombo rundt divine boon er enkelt, og lett! Lenke til kommentar
brd Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 word healing, orsion of healing og mendig er bra skills Vet om noen flerie? Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Mange bruker healing breeze, like ikke at den tar 10 energy og at divine favour ikke gjelder på den. Rart at de bruker den da. Lenke til kommentar
OleR Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Mending? kødder du? Mending er en av de største waste skillsene i hele spillet. Healing touch er en decent self-heal. Healing seed er genialt. heal area eier. Signet of devotion kan være greit siden du kan caste den gjennom backfire. Og Divine Favour gjelder på allespells som castes på en ally. Endret 4. juli 2005 av OleR Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ryktene skal ha det til at et fullt ranger-team med traps i Underworld er bedre enn noe som helst, så kanskje det er noe å satse på? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Og Divine Favour gjelder på allespells som castes på en ally. Ehrm alle monk spells som castes på ally! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Ryktene skal ha det til at et fullt ranger-team med traps i Underworld er bedre enn noe som helst, så kanskje det er noe å satse på? Spam-ranger builds er generelt gode, særlig i pvp.. Så bra at det nesten er juks Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg var også Ranger/Monk før og angret av og til, men ikke mer enn at jeg kunne holde ut Men jeg mistet den char for en stund tilbake, så jeg ble nødt til å begynne på nytt. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hvis de mener at Ranger er en svak klasse og at du derfor ikke får være med i party's er det de som er n00bs, ikke du. En god ranger kan eie minst like mye som f.eks en god warrior... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå