idos Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Ser at elkjøp (ingen kommentarer om det takk.. ) har en BenQ skjerm til 2495,- Finner ikke noe info (tester) om denne skjermen.. er det noen som vet noe .. Lurer på å kjøpe den for evt. å benytte 30 dagers returrett dersom den ikke duger.. Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Noen som vet noe om denne skjermen. Finner ikke et kvidder om den på nett. Om noen har den/har testet den hadde det vært kjekkt å vite. Var jo veldig billig Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Vurderer også denne, men har aldri hørt om den før.. Øyvind er du her? Er dette et dårlig kjøp? Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 slenger meg på denne.Trenger ny skjerm! Hvordan er denne i forhold til f.eks denne? https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=21038 Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ser jo at den har 12ms... + at det er en 19'' Men har ikke hørt om den før selv... Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Lurer også på en sånn en så jeg slenger meg på. 30 dagers returrett er uansett en fin ting Litt skummelt at den ikke engang fins på benq sine sider. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Var nettopp nedom Elkjøp på Hamar nå for å plukke opp denne skjermen. Mannen bak disken viste ikke at de hadde tilbud på skjermen. Etter å ha vist han tilbudsartiklen, fant han ut at de ikke hadde den inne, og heller ikke hadde tenkt å få den inn. Hvis jeg ville kunne de bestille en. Det ville ta ca 10 dager. Elkjøp er og blir Elkjøp... måtte de brenne Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Sjekke lagerstatus på nettet på forhånd er tingen. Dessuten så er det bare å rope kjøpsgaranti når de sier slikt. Har kjøpt meg en slik en som ser bra ut. 3 lysende pixler dessverre... Grr....... Edit: Flere lysende pixler :-/ Endret 4. juli 2005 av festhk Lenke til kommentar
xes Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Halla folkens Lurte litt på denne skjermen jeg også, men blir j**** skeptisk når det, som andre her nevner, ikke finnes noe info om den på benq's web sider. Hva er dette for en skjerm da? Merkelig... Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Bare jeg som ikke lette godt nok. Fant manualen her: http://www.benq.no/serviceandsupport/downl...t905%2den%2epdf Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Men noen som har noen erfaringer med den, etterslep, synsvinkel, farger og sånnt? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 har generell god efaring med BenQ skjermer så...hvis det skulle hjelpe! Men bruk gjerne de 30 dagene spm Ekjøp tilbyr på å teste! Lenke til kommentar
idos Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Sitter med den nå. fungerer greit, men: Ved store avvik fra senterposisjon blir skjermen veldig gul. Ved panorering blir detaljer uklare både ved visning av film og ved spilling. Mest irriterende ved film. Har til nå bare testet med BF2 og det funker greit, men langt fra så bra som en middels crt skjerm. Skal teste litt mer i kveld før jeg evt. bruker retur ordningen til Elkjøp Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Hei! Satt med en 17" targa crt skjerm fra 1997 og syns den nye lcd skjermen er fantastisk Er vel litt hva en er vant med. Finnes det noen "bra" 19" lcd i samme prisklasse? Edit: Innsynsvinkelen er ikke akkurat konge. Endret 7. juli 2005 av festhk Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Nei, ikke under 2500... som jeg har sett. Lenke til kommentar
glemt Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Satt å tenkte på denne jeg og.. Den eller denne: NEOVO F419B Hvem er best? Skal ha den til spilling (hl2 og cs), kanskje se på noen filmer, og surfing på nettet. Lenke til kommentar
idos Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Har A/B testet nå mellom min 19" CRT og denne og jeg må si at errmm *kremt* kremt* jeg ikke klarer å se vesentlig forskjell i film. "etterslepet" jeg så var i filmen og ikke laget av skjermen. Det eneste jeg har å påpeke er: Teksturene blir litt uklare i nærkamper når jeg spiller.. .. ellers tror jeg at jeg faktisk beholder den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå