lloydsb Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 lure på å kjøpe Sharkoon CCFL lys til pcen ,men vet ikke om de er noe tess? er det noen som har disse eller har hatt ? er de god eller bra ? Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 ingen som kjenner til disse ? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Har hørt noe om at de er produsert på samme sted som Sunbeam sine? Isåfall lyser de kjempebra! Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 samma det ..har bestilt 2.sunbeam et grønt å et lilla Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Okey, da vil du garantert blir fornøyd.. Endret 3. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 ja håpe d har du sånn eller ? gode ? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Lånte for å teste.. De blåe lyser mest, røde lyser med rosa! De grønne og lilla er litt svake, men er nok det beste i klassen her i Norge! Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 ok,men tror du ikke det grønn å lilla lyser godt nok ? det lyser vel opp i kabinetet i allfall `? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jada, det gjør de.. Men det er anbefalt å ha to, en er ikke mye tess! Personlig hadde jeg seks som jeg testa.. Skal kjøpe 8 selv snart! Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 ok..har et av vær til nå..jeg er ikke så altfor kresen men kanskje jeg kjøper et til senere Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Du har huska inverter? (basicKit) Er endel som har glemt det Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 jepp ta det med ro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå