albions Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hvordan låser man target på GTA: SA. Umulig å spille spillet hvis det ikkje går Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Tror ikke det funker på pc... På ps2 er det "L1,L2,R1 eller R2" usikker hvem av de. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Funker ikke med vanlige våpen, men med jagerflyet holder du inne SPACE, om jeg husker rett Lenke til kommentar
albions Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 OK! Det suger litt, siden det nesten er umulig da Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Auto sikte systeme er ikke på PC versjonen men jeg liker det sikte systemet som er. Føles mer integrert enn siktesystemet i Vice og GTA3. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 er mye lettere å sikte med mus enn det auto greine syns jeg.. på PS2 var det jo nesten umulig å ta folk.. På PC regner det lik rundt meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå