hagesaks Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hvordan sletter man to mapper som ikke vil la seg slette på tradisjonelt vis, fordi det kommer en melding om at de er skrivebeskyttet, enda de ikke er det? Filene ser ut til å være 0 KB, og det ble sånn fordi jeg prøvde å kopiere fra en mappe til en annen, og så avbrøt jeg med en gang. Dette irriterer meg! Hjelp Mvh Hagesaks Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Start maskinen i Sikkermodus (F8 under oppstart), og slett de. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Ellers kan det gjøres enkelt med f.eks et lite program som GiPo@MoveOnBoot. Alt som kreves er at du finner fila/mappene i programmet og restarter maskina. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Ofte skal det ikke mer en enn restart av maskinen for å få slettet de. Lenke til kommentar
hagesaks Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Takk for gode forslag, men jeg har prøvd alt, bortsett fra nevnet program. Noen som har en link eller noe? Mvh Hagesaks Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Alltid vanskelig å Google selv... http://www.soft-ware.net/download.asp?l=2&...le=moveonbd.exe Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) ser denne side: http://www.dougknox.com/ står under Tips for XP (How do I delete an "undeletable" file? ) lykke til Endret 3. juli 2005 av gaggen Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg har erfart at det ofte lar seg gjøre å slette disse gjennom Total Commander (tidligere Windows Commander). Lenke til kommentar
hagesaks Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Har prøvd ovenfornevnte forslag, uten hell. Flere forslag mottas med takk. Sistnevnte høres interessant ut, fortell mer MVh Hagesaks Lenke til kommentar
tukols Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Har du prøvd å omdøpe mappene? Hilsen tukols Endret 19. februar 2006 av tukols Lenke til kommentar
hagesaks Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Jepp, men fikk ikke tilgang til det en gang. Men, det ordna seg. Jeg mått reboote, starte i Safe Mode, og logge på som administrator (ser ingen administrator konto i normal mode, og min konto har admin rettigheter, så jeg forstår ikke det men men.) Da kunne jeg endre eier og tilgang. Det var nok det som gjorde det. Så da er alt i orden. Takk for all hjelp, det gikk til slutt, og jeg hadde ikke klart det uten dere Mvh Hagesaks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå