YourShadow Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 SERIØST HJELP! Noen som var på besøk her i går skulle prøve ut WOW på beste grafikken, (2048 X et eller annet) å når går det faen ikke ant å skifte til den gamle oppløsningen igjen! :'-( kan jeg gjøre noe med dette UTEN å måtte reinstallere? Lenke til kommentar
YourShadow Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 hvor gjør jeg det...det går ikke ant inne i spillet siden skjermen ikke takler det kan jeg ikke tryke på "accept". Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Uff, husker ikke atm.. ligger i WTF mappen din tror jeg.. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 hvor gjør jeg det... Ta en titt i WoW-mappa di. Lenke til kommentar
YourShadow Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 JAAAAA!!!!!!! DET FUNKA!!! :D:D:D DiskSpace10GB og CobraM gjett om noen ALDRI I HELV*** skal få tukle med wow hos meg igjen! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Skriking (= kun store bokstaver) tillates ikke i emnefeltet. Forøvrig så er norsk (bokmål/nynorsk) det foretrukne språket på forumet så "resolution" kunne godt vært oversatt til norsk. Stenges Endret 3. juli 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 JAAAAA!!!!!!!DET FUNKA!!! :D:D:D DiskSpace10GB og CobraM gjett om noen ALDRI I HELV*** skal få tukle med wow hos meg igjen! :!: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Ups, jeg glemte å trykke på stengeknappen etter at jeg la inn innlegget. Fikses nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg