Gå til innhold

Sider,,med billige mod til kabinetter*nettbutikk*

Anbefalte innlegg

Hei

har planer om å mode mitt kabinet,,men finner bare dårlige sider..

noen som har noen bra sider ,men neonlys\lys,vinduer osv ?

f.eks Mircoplex..billige ting men vanvittig fraktpris :mad:

Endret av lloydsb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Frakprisen hadde nå jeg betalt.. Om du sender en stor bestilling og ikke mange små tjener du penger, og i det store hele er fraktprisen småtteri!

Anbefaler deg å shoppe på Microplex.. Er de som har størst utvalg og i mine øyne best service og har gode priser!

Lenke til kommentar

HCS kan jeg gå god for, si ifra til meg om du ikke får varene eller noe sånn, så skal jeg personlig sørge for at beskjeden kommer frem til han som styrer det ;)

HCS har jo et veldig godt utvalg, og de har normale fraktpriser :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er jo posten som bestemmer fraktprisen. Det som gjør at det koster så mye er oppkravsgebyret og alt ekstra posten skal ha for å ta imot pengene. Hvis du hadde betalt med Visa, eller de hadde sendt det som brev hadde fraktprisen blitt mye lavere.

Lenke til kommentar
Det er jo posten som bestemmer fraktprisen. Det som gjør at det koster så mye er oppkravsgebyret og alt ekstra posten skal ha for å ta imot pengene. Hvis du hadde betalt med Visa, eller de hadde sendt det som brev hadde fraktprisen blitt mye lavere.

Ja, det er posten som bestemmer, men microplex har noe ekstra, sånn at det ska l koste like mye uansett hvor mye du bestiller (etter det jeg har fått med meg)

Lenke til kommentar

Sokte paa viftegriller paa google og da kom hcs opp(dette er for en god stund siden) hadde bra utvalg og greier! men skal prove og faa bestilt noen greier der! kult at du kan gi beskjed til Hcs personlig!(du kjenner han som styrer det sikkert)

Lenke til kommentar

Nei, jeg kjenner han ikke (jeg bor i Tysvær, utenfor Haugesund, lenger nord for Stavanger ;) )

Men søstera mi er sammen med en som kjenner han som eiger/driver hcs, så jeg kan si ifra hvis det blir noen problemer (har typen til søstera mi på MSN også ;) )

Lyst på stylingdeler til bil? Kan muligens skaffe rabatter hos typen til søstera mi (nei, det var ikke reklame)

Lenke til kommentar

PCStyling tar kun 120kr uansett hvor mye du bestiller. Det dekker porto, ekspedisjon og oppkravsgebyr. Bestillte for en stund siden en PC i deler, et ekstra kabinett og en del annet småsnacks og 120 var alt jeg betalte :)

Mener og at PCStyling er noe rimeligere enn Microplex, selv om kanskje ikke utvalget er like stort. En annen ting er og supporten, har ringt flere ganger dit når jeg har lurt på no og alltid fått svar med en gang.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...