Gå til innhold

Samsung Z500 til 2295 sek, verdt det?

Anbefalte innlegg

Hei,

sitter med tilbud fra Expert butikken i strømstad. De får inn sin Z500 til 2295 sek.

Det utgjør norsk pris på ca 1900 kroner. Er det et godt kjøp? garantien er vel grei?

Noen som har argumenter frem og tilbake?

Er dette en stabil telefon som vil holde lenge? (viktigst for meg å vite)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan har du fått expert til å holde av en til deg?

Det er bare og spørre en fyr i butikken det. Om de kan holde av en til deg.

Hvor fikk du prisen fra?

Han har vel sendt mail, eller sett i en reklamebrosjyre.(Feil stavet, vet det.)

Og igjen, hvor låser man opp om den er bundet til telia??

Det er bare og sende den til UnlockShop eller andre butikker som gjør disse tjenestene.

Håper dette var noen gode svar :)

Lenke til kommentar

Ser ut som om det er et 'standard' tilbud:

http://www.expert.se/default.asp?vidare=pr...=15,prodId=4168

2295,- SEK uten ab.

Selv tenker jeg at jeg tar turen til Årjäng. Hvorfor betale 4200,- (tror det er det ryktene sier at den skal koste i Norge) når man kan få den for 1942,- + 299,- (dagens kurs + unlock).

Men det er nok veldig viktig å ringe på forhånd for å sjekke at den er på lager..

mvh

jl

Lenke til kommentar

Jeg kom over denne siden. Dette virker veldig rimelig, og jeg blir veldig fristet til å bestille, men spørsmålet er om man kan få sendt den til et postkontor nær grensa, så bare få hentet den der? Noen som vet?

Og angående unlocking ... denne telefonen må vel både unlockes og de-brandes (Telia Surfport virker som noe Entry-lignende greier), vet noen om et sted i Oslo-området som kan gjøre dette per butikk, eller finnes det ingen slike? Vet at jeg kan sende telefonen til Unlockshop, men ville heller gått innom en butikk i stedet for å sende.

Så et siste spørsmål ... hvis det skulle skje noe galt med telefonen, må man da reise tilbake til Sverige for å få ordnet det, eller kan dette gjøres på verksteder i Norge (mot eller fritt for betaling)? Noen universell garanti på Samsung-telefoner?

Håper på svar.

Lenke til kommentar

svar på spørsmål:

ja, noen har nevnt at de godtok å sende det til nærmeste postkontor på svinesund/grenseområdet innen for Sverige

gsmteknikk.no har et sted i Oslo som kan ordne det

garantien dekkes hos Zodiac i Norge (ville jeg mene, men det er bare å ringe dit)

Reklamasjon osv er derimot anerledes...se clearinghouse

Lenke til kommentar
Jeg kom over denne siden. Dette virker veldig rimelig, og jeg blir veldig fristet til å bestille, men spørsmålet er om man kan få sendt den til et postkontor nær grensa, så bare få hentet den der? Noen som vet?

Bare å bestille den til navnet ditt med adressen Poste restante postkontoret nærmest deg og så postnr. Da kan du bare dra og hente den der.

Lenke til kommentar
svar på spørsmål:

ja, noen har nevnt at de godtok å sende det til nærmeste postkontor på svinesund/grenseområdet innen for Sverige

gsmteknikk.no har et sted i Oslo som kan ordne det

garantien dekkes hos Zodiac i Norge (ville jeg mene, men det er bare å ringe dit)

Reklamasjon osv er derimot anerledes...se clearinghouse

Ingen butikker kan utføre "debranding" av samsung z500 ennå, kun fjerne operatørlåsen, kan ikke fjerne "telia-menyene" :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...