Christian86 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hei, sitter med tilbud fra Expert butikken i strømstad. De får inn sin Z500 til 2295 sek. Det utgjør norsk pris på ca 1900 kroner. Er det et godt kjøp? garantien er vel grei? Noen som har argumenter frem og tilbake? Er dette en stabil telefon som vil holde lenge? (viktigst for meg å vite) Lenke til kommentar
trinelise Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg hadde slått til uten å tvile. Er dette uten ab. ?! Vil ha denne mobilen selv, må bare finne en fin pris Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Ca. 2000 NOK pluss ca. 300 i opplåsning. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 men er det verdt det? Lenke til kommentar
*KALLE* Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Det er klart! Har handlet 21 stk. selv. Meget bra mobil Lenke til kommentar
jl Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hvor er det best å låse opp denne? Firma dere har god erfaring med? mvh jl Lenke til kommentar
ageck Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 WOW, bare kr. 2000 for z500 uten abo?! den MÅ jeg ha! Hvordan har du fått expert til å holde av en til deg? Hvor fikk du prisen fra? Og igjen, hvor låser man opp om den er bundet til telia?? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hvordan har du fått expert til å holde av en til deg? Det er bare og spørre en fyr i butikken det. Om de kan holde av en til deg. Hvor fikk du prisen fra? Han har vel sendt mail, eller sett i en reklamebrosjyre.(Feil stavet, vet det.) Og igjen, hvor låser man opp om den er bundet til telia?? Det er bare og sende den til UnlockShop eller andre butikker som gjør disse tjenestene. Håper dette var noen gode svar Lenke til kommentar
slit1 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Husk at du må betale toll, det kan koste deg litt ekstra. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Husk at du må betale toll, det kan koste deg litt ekstra. er ikke toll når jeg skal inn til strømstad å hente selv er ikke toll uansett egentlig,bare mva, men det slepper jeg Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Billig. Syns det absolutt er verdt det. Lenke til kommentar
ageck Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 bare en ting... er det norsk ordliste på den??? hvor mye vil unlockshop ta for å låse den opp? Lenke til kommentar
slit1 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Er det tilbud eller kjenner du noen som jobber der? er mobilen ferdig brannet? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 var ikke kommet inn, så stresset ikke med det. 2295-2595 var visst prisleiet for den.. Lenke til kommentar
jl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ser ut som om det er et 'standard' tilbud: http://www.expert.se/default.asp?vidare=pr...=15,prodId=4168 2295,- SEK uten ab. Selv tenker jeg at jeg tar turen til Årjäng. Hvorfor betale 4200,- (tror det er det ryktene sier at den skal koste i Norge) når man kan få den for 1942,- + 299,- (dagens kurs + unlock). Men det er nok veldig viktig å ringe på forhånd for å sjekke at den er på lager.. mvh jl Lenke til kommentar
Dodocar Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg kom over denne siden. Dette virker veldig rimelig, og jeg blir veldig fristet til å bestille, men spørsmålet er om man kan få sendt den til et postkontor nær grensa, så bare få hentet den der? Noen som vet? Og angående unlocking ... denne telefonen må vel både unlockes og de-brandes (Telia Surfport virker som noe Entry-lignende greier), vet noen om et sted i Oslo-området som kan gjøre dette per butikk, eller finnes det ingen slike? Vet at jeg kan sende telefonen til Unlockshop, men ville heller gått innom en butikk i stedet for å sende. Så et siste spørsmål ... hvis det skulle skje noe galt med telefonen, må man da reise tilbake til Sverige for å få ordnet det, eller kan dette gjøres på verksteder i Norge (mot eller fritt for betaling)? Noen universell garanti på Samsung-telefoner? Håper på svar. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 svar på spørsmål: ja, noen har nevnt at de godtok å sende det til nærmeste postkontor på svinesund/grenseområdet innen for Sverige gsmteknikk.no har et sted i Oslo som kan ordne det garantien dekkes hos Zodiac i Norge (ville jeg mene, men det er bare å ringe dit) Reklamasjon osv er derimot anerledes...se clearinghouse Lenke til kommentar
zand Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg kom over denne siden. Dette virker veldig rimelig, og jeg blir veldig fristet til å bestille, men spørsmålet er om man kan få sendt den til et postkontor nær grensa, så bare få hentet den der? Noen som vet? Bare å bestille den til navnet ditt med adressen Poste restante postkontoret nærmest deg og så postnr. Da kan du bare dra og hente den der. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 svar på spørsmål: ja, noen har nevnt at de godtok å sende det til nærmeste postkontor på svinesund/grenseområdet innen for Sverige gsmteknikk.no har et sted i Oslo som kan ordne det garantien dekkes hos Zodiac i Norge (ville jeg mene, men det er bare å ringe dit) Reklamasjon osv er derimot anerledes...se clearinghouse Ingen butikker kan utføre "debranding" av samsung z500 ennå, kun fjerne operatørlåsen, kan ikke fjerne "telia-menyene" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå