FpsStu Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hmm... det programmet minner meg om et annet program, klarer ikke sette fingern på det... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Han tenkte vel mer på 'Pimp My Bride'. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Nei, etter å ha sett det en 2. gang begyner dette og bli kjedelig, herregud!, hva er vitsen med og i det heletatt ta med pcen til han duden? vi kunne hvertfall fått vite hva som satt i den da, hw osv, også er det jalla måten de "modder" kabinettet på.. synes dere virkelig at den "dashen" er noe fin? Dette er som og dra på EUROPRIS! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Haha, mye rom for forbedringer der :!: Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 herregud... Blir mer en gaming station enn en gaming pc.. Hadde klikka hvis de hadde laga den til meg. "Now how the hell am I gonna get to teh LAN without hirering a big van? And wireless keyboard and stuff? That sucks...! Omg... Build me a pc with a cool looking CASE! You get it? A CASE! Not a car-lookalike-gaming-station-thing." Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Haha, mye rom for forbedringer der :!: MM Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Bra konsept, dårlig utført sier jeg..! Korny skuespill, for lite detaljer om hvordan de bygde den osv osv.. Var for lite geek faktor i det.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Vel, enig med han over, bra konsept. Har sett noen minutter nå, og håper pc`en blir bedre enn de som lagde dette programmet. Virker som de har brukt alle pengene på dataen, og utelatt lønninger til gode skuespillere(tipper han som får dataen fiksa opp, er skuespiller han og). Edit: Ok, grei pilotepisode. Men jeg lurer litt på om innholdet i de "ekstreme" pc`ene de setter ihop kommer til å endre seg. Er bare FX-57 og 2x7800GTX som er alternativet (til R520 kommer vel og merke). En annen ting jeg stusser litt over: Er ikke VX brikkene til OCZ de eneste som kan kjøre på 250Mhz ved 2-2-2-5 ? Endret 6. juli 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 I "Pimp My Ride" tar de vel den gamle bilen både styler og oppgraderer den til en fet bil, mens i dette programmet virker det som om de kaster den forrige PCen i søppla og bygger opp en ny PC fra bunn. Lenke til kommentar
Martinabc Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Dårlig film, ligner mer på en veldig dårlig p0rr film. Bra pc, men... så korny Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg tar dette som en parodi. Det kan umulig være seriøst ment. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Dette er for teit. Hvem som helst kan jo sette sammen en PC med de grommeste delene på markedet. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg tar dette som en parodi. Det kan umulig være seriøst ment. Mhm, det jeg også tenkte. Tror kanskje de spiller "dårlig" med vilje. Det når de begynner å le når de sitter på kontoret og når de står rundt "PC-en" på slutten virker ikke helt seriøst. Det tror jeg de har gjort med vilje for å få til å bli litt "morsomt" og ikke skal virke så seriøst. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) hehe.. virker litt spillt.. "oh hey, i won" ___ EDIT: Uff, etter å ha sett 5 min virker det helt ræva. Endret 9. juli 2005 av Pels Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 :!: Elendig skuespill men du verden for en heftig maskin. Lurer hva den får i benchmarks Lenke til kommentar
simes Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 SELVFØLGELIG var det en parodi! Så dere ikke den syke latteren og den ekstremt dårlige slutten hvor alle stod rundt og pekte og fulgte med. Seriøst latterlig. Men litt morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå