kirjogra Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 http://www.extremepcgarage.com/home.html Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 da har jeg sett piloten og må si at det var en syk pc Bra link kirjogra Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Herregud for en gjeng med geeks asså! Men den ble jo fett til slutt da! Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Takk kom over den linken på guru3d, sykt to nvidia 7800 kort. PS får mitt 7800 kort i morra. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Det der var bare dritrått! EDIT: pimp my ride RIPOFF.com! :!: Endret 3. juli 2005 av Tnn Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 å få dette i Norge ville ikke æ hatt noe imot Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Blir det ikkje noko etterslep på den skjermen? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 etter å ha sett pilot episoden blir jeg litt skuffet, det eneste de gjør er å bygge et kabbinett, sette inn retail hardware og skru sammen.. vi får ikke se noe av monterings prossesen eller lakkering\modding. PLUS at de ikke bruker pcen han hadde, alt de gjør er og bygge en ny? kunne de ikke ha modded tårnet hans? satt i vannkjøling etc? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 etter å ha sett pilot episoden blir jeg litt skuffet, det eneste de gjør er å bygge et kabbinett, sette inn retail hardware og skru sammen.. vi får ikke se noe av monterings prossesen eller lakkering\modding. PLUS at de ikke bruker pcen han hadde, alt de gjør er og bygge en ny? kunne de ikke ha modded tårnet hans? satt i vannkjøling etc? Poeng der ja.... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Den saken ble jo utrolig tøff da, men konseptet virker dødfødt, spør du meg. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Det der var jo überbarskt da. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Bra resultat, men ellers... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Haha. Elendig skuespill, men litt tøft resultat. Tviler på at denne serien har så veldig mye potensiale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå