Patrix Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hei. Jeg har nettverksadapteren WL-385F fra SparkLan, som inntil noen dager siden fungerte helt fint. Trådløs-Routeren min, fra 3Com står i gangen, og PCen er på kjøkkenet, 5 meter unna. I tillegg har jeg en annen nyere PC med sonoma innebygd trådløst. Den fungerer helt fint overalt, så det er klart at det er adapteren på den andre PCen, WL-385F som ikke funker. Det hele startet etter at jeg innstallerte en printer på PCen. Aner ikke hvorfor, og om det i det hele tatt var kilden til problemet. Nå klarer ikke nettverksadapteren å kommunisere med routeren hvis den har mindre enn 70% signalstyrke. Før funket den fint ved 40%. Dvs at jeg må være max 2 meter fra routeren for at det skal funke. Er det noen som har noen idee om hvordan dette kan ha seg? Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Har du forsøkt å avinstallere printeren? Eller re-installere nettverksadapteret? Lenke til kommentar
Patrix Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Nei. Faktisk ikke så dum idee. Selv om det er rart at dens mottakker-evne plutselig skulle bli så svekket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå