theBoss2 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Hei jeg driver å lager en musikk system og slitter litt med henting av data i MySQL og sende dem videre en bestemt adresse gjennom header. Jeg har lagt dataene i MySQL og alt fungerer bra, jeg henter dem ut og ser bra. Dataene blir hentet på denne rekefølgen: <a href="index.php?paly=ok&song=$navn.mp3">$navn</a> For feil når en sang har tegnet "'" eks. <a href="index.php?play=I'm.mp3">I'm</a> play fila: $song = $_GET["song"]; header("Location: muzik/$song"); Skriver jeg det manulat i en fil så fungerer det, men når jeg henter dem fra databasen (mysql) vil den ikke fungere, hvorfor? Endret 3. juli 2005 av theBoss2 Lenke til kommentar
theBoss2 Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Fikk det til på en annen måte! Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg har skrevet det før i andre poster, men vær så snill å skriv hva løsningen din var slik at andre her på forumet kan hente hjelp utifra det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå