ToyDoc Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hei. Jeg har en kompis som har noen problemer med maskina si. Det er sånn at skjermen er svart når han slår på maskina si. Han har prøvd med annet hovedkort og cpu skjermkort,skjerm og PSU, men den er fremdeles død. Det er defor jeg legger den inn her, for etter at de tingene ikke hjalp så har ikke jeg peil på hva det er. Noen som vet? Hvis dere trenger og vite noe mer så er det bare og si ifra. Det er ihvertfall S754 og GF 6800LE. PSU'en er 300 watt. Han hadde S939 før og det fungerte knirkefritt helt til skjermen ble svart. Lenke til kommentar
cortec Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hadde samme problem før jeg og, ante heller ikke hvorfor det skjedde. Anyway, jeg fikk det fiksa på et eller annet vis i "sikkerhetsmodus". Tok pc instillingene tilbake 3 dager. Grunnen til at jeg i hele tatt ikke fikk skjermen på var bare pga. "egenskaper for skjerm" --> instillinger --> Standardskjerm 2. (før hadde jeg på Standardskjerm 1) Jeg ville teste ut denne skjermen, noe som viste seg å ikke være lurt. Hvis ikke dette er tilfelle for deg så aner jeg ikke hva du skal gjøre. sorry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå