Fredrik Larsen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Ferrari virker for meg til å være dyr i forhold hva man får i andre maskiner. Yep, det er 8104 og. Men Ferrari 4000 er på tilbud til 18k nå. Lenke til kommentar
DestructO Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Ferrari virker for meg til å være dyr i forhold hva man får i andre maskiner. Yep, det er 8104 og. Men Ferrari 4000 er på tilbud til 18k nå. ferrari er looks da Lenke til kommentar
Havregr0t Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Ikke så godt kjent med AMDs cpu'er i bærbare maskiner. Men det virker til at uansett hvem av de to du velger så får du ei veldig god maskin. Lenke til kommentar
DestructO Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Ikke så godt kjent med AMDs cpu'er i bærbare maskiner. Men det virker til at uansett hvem av de to du velger så får du ei veldig god maskin. ja men har ikke utelukket dell i9300 enda Det kan jo ikke være annet en behagelig å sitte på en slik en og de gangene jeg skal drasse den med meg utenfor huset så er jo ikke 3.8 kilo serlig mer en 2 store skolebøker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 en annen god maskin er denne bærbare. eneste som er et stort minus er batteri levetiden, den er ikke mer enn ca, 1,5-2 timer under vanlig bruk (sitte på nettet og på msn og slikt) så det er dårlig, men ellers så er den noe jeg kan anbefale... Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 en annen god maskin er denne bærbare. eneste som er et stort minus erbatteri levetiden, den er ikke mer enn ca, 1,5-2 timer under vanlig bruk (sitte på nettet og på msn og slikt) så det er dårlig, men ellers så er den noe jeg kan anbefale... Ikke noe godt alternativ. Den veier like mye som i9300 som har 17" skjerm, men har bare 15.4" skjerm og mye, mye dårligere skjermkort. Men cpuen er vel digg, bortsett fra varmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå