Gå til innhold

Krangel og uenighet mellom kunde og Databutikken!


Gjest Slettet+654231

Anbefalte innlegg

Deretter tar jeg en titt på Databutkken.com sine webshop-erfaringer. Det ser slik ut men hensyn på antall stemmer: Totalt: 173 (snitt: 3.66), Siste 6 måneder: 12 (snitt: 3.75). Dette er et ganske dårlig tall. PS-data, komplett, Netshop, MPX, ja, til og med IT Butikken scorer langt høyere. Jeg vil dessuten påpeke at inlegget fra databutikken.com sin medarbeider har sine hull. Jeg har aldri hørt om en stor databutikk som ikke har egen pakkeavdeling. I posten påstås det at kun medarbeideren har vært involvert i HELE prosessen. Dette finner jeg lite troverdig for en så stor bedrift. Det at kunden nå "plutselig" blir tilbydt nytt kabinett vitner i retning av at deres dårlige karakter er fortjent, og at det de skriver kanskje bør tas med en klype salt. Mailen fra Databutikken.com på side 3 i denne tråden sier "Hei.

Ja, vi har mottatt den, men jeg har ikke fått svart tidligere dessverre." Dette viser etter min mening at det er Databutikken.com som fomler med korrespondansen, og ikke vår mann BragOn. Hele den mailen "stinker" dårlig kundebehandling, akkurat slik som hele innlegget til Databutikken.com.

 

Min konklusjon: Databutikken.com har håndtert PCen dårlig, mistet den i gulvet, og så pakket den inn. Om medarbeideren som mistet den gjorde det for å "slippe å svare for seg" eller fordi leder bad ham gjøre det vites ikke. Håpet for Databutikken.com var at Posten skulle ta fallet, og punge ut slik at de slapp å punge ut. Troverdigheten til Databutikken.com er såpass mye dårligere enn det jeg tolker torverdigheten til BragOn, at dette er eneste fornuftige svar.

Hei Ko_deZ

 

Har lest gjennom ditt sammendrag, og synes helt klart dine slutninger kan virke logisk for deg og andre lesere ettersom dere ikke kjenner saken bedre.

Når det gjelder dine synspunkter på hvordan skadene har oppstått så er jeg helt enig i at det kan ha skjedd på den måten du beskriver.

 

Til og med din skepsis til min forklaring kan jeg tildels forstå, siden du ikke kjenner vårt firma. Av den grunn så kan jeg forstå at det virker merkelig for deg at det faktisk jeg samme person som har mottatt, behandlet og sendt pakken.

 

Nå har det seg slik at jeg faktisk er en helt ærlig person og ønsker å ingen måte å lyve i et forum eller noe som helst sted, og minst av alt på vegne av firma. Derfor kan jeg komme med følgende forklaring som muligens vil gjøre det litt enklere for deg å forstå at det faktisk er samme person som har utført dette.

 

Databutikken Norge AS er en del av Shoppingsajterna Svenska AB som står bak databutikken.com i Norge og Danmark, samt datorbutiken.com i Sverige.

Kontoret vi har her i Norge tar seg av kundehenvendelser, økonomi og returer med tanke på det norske kundemarkedet. Vi har ikke noe lager her, ettersom alt sendes fra vårt hovedkontor i Sverige. Dette gjør at vi rett og slett ikke behøver så mange ansatte her i Norge. Kontoret ble opprettet i 2003 for å tilby norske kunder bedre service med tanke på returer, samt at kundene også skulle ha mulighet til å kontakte norsk personale dersom det var ønskelig med tanke på support, produktinfo og lignende. Jeg tør påstå at vi har lykkes med å øke vårt servicenivå mot norske kunder betraktelig pga dette.

 

Du henviser også til webshopguiden der vi har et snitt på 3.75 på de innleggene om oss der. Det er helt korrekt, men om man tar en kjapp titt bak de 12 innleggene som ligger til grunn for det tallet så viser det seg helt klart at de lave karakterene går på leveringstid samt begrenset funksjonalitet på nettsiden vår. Det har altså ingenting med servicenivå på returer å gjøre, og kan derfor ikke sees på som relevant her.

Det er selvfølgelig uansett noe vi tar til etterretning og jobber med å forbedre.

 

Som nevnt tidligere, jeg vet altså med 100% sikkerhet at det ikke har skjedd noen skade på kabinett eller innmat som følge av behandling her hos oss pga det faktisk er jeg som har mottatt, behandlet og levert den til posten.

Til de som fortsatt ikke tror på det så kan jeg selvfølelig ikke bevise dette annet enn å si at jeg setter mitt navn og rykte på at det er sant, så får det være opptil enhver å mene sitt om hva de mener det er verdt.

 

Ettersom posten altså ikke ønsker å tilby noen form for kompensasjon her så kommer vi til å tilby kunden et nytt kabinett, samt sørge for at eventuelle skader som er påført på indre komponenter blir utbedret eller erstattet.

 

Med vennlig hilsen

Thomas Johansen

Databutikken Norge AS

 

 

Edit: omformulering..

Endret av DataButikken.com
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o
Ettersom posten altså ikke ønsker å tilby noen form for kompensasjon her så kommer vi til å tilby kunden et nytt kabinett, samt sørge for at eventuelle skader som er påført på indre komponenter blir utbedret eller erstattet.

 

 

:ohmy: Imponert.

 

DET kaller jeg service :thumbup:

Lenke til kommentar

Ettersom posten altså ikke ønsker å tilby noen form for kompensasjon her så kommer vi til å tilby kunden et nytt kabinett, samt sørge for at eventuelle skader som er påført på indre komponenter blir utbedret eller erstattet.

 

Med vennlig hilsen

Thomas Johansen

Databutikken Norge AS

 

Her innrømmer man fortsatt overhodet ingen skyld selv, men godtar nå å fikse opp PC'en 100%, og ikke la BragOn lide noen som helst kostnad. Dette er litt av en snuoperasjon fra å kreve 350,- for avhenting, ellers destruere hele maskinen...

 

Sluttresultatet i saken er jo meget bra for BragOn, hva som faktisk har skjedd får vi nok aldri vite. Dette har vært en interessant tråd! Fortsatt god sommer til alle involverte :)

Lenke til kommentar
Synes Ko_deZ kommer med flere gode argumenter, er spesielt enig i den siste der:

 

Ikke tale om. Ingen av dere hadde godtatt et tap på flere tusen når dere visste at dere hadde retten på deres side! Ikke en eneste en av dere hadde godtatt å ta halve tapet her. Search your feelings, you know it to be true. Dette er jo tross alt sparepengene til gutten....

 

Synes nå det bør bli slutt på å antyde at gutten er uerlig uten å komme med noen meget gode argumenter/faktaer om saken som endrer saken drastisk.

Jeg liker ikke at folk antar at jeg er uerlig uten relevant fakta om saken å det tror jeg heller ingen andre gjør. Synes heller vi skal hjelpe gutten uten å anta ting som man ikke har skikkelig grunnlag for.

 

Å foresten hvis det kommer en kunde å påstår seriøst at jorden er flat på min arbeidsplass trekker jeg den konklusjonen at denne personen må ha noen forstyrringer av et eller annent slag. Ler litt gir han rett i hans påstand å spør om han skal ha noe hjelp.

Jeg har ikke anntydet at NOEN er uerlige her, men at det er 3 aktører med og en eller flere av disse har skyld.

Denne skylden kan det likegodt være trådstarter som har som det er webshoppen, det er det som er sakens kjerne.

Webshoppen har nå på nytt forklart seg her og de virker minst like troverdig i denne saken som trådstarter, og jeg registrerer at de nå har strukket seg enda lengre, ikke nok at han får nytt kabinett han får nå også ny innmat, dermed er det nok en bruker som har "fått" seg ny maskin ved å klage her på forumet :hmm:

Lenke til kommentar

Ettersom posten altså ikke ønsker å tilby noen form for kompensasjon her så kommer vi til å tilby kunden et nytt kabinett, samt sørge for at eventuelle skader som er påført på indre komponenter blir utbedret eller erstattet.

 

Med vennlig hilsen

Thomas Johansen

Databutikken Norge AS

 

Her innrømmer man fortsatt overhodet ingen skyld selv, men godtar nå å fikse opp PC'en 100%, og ikke la BragOn lide noen som helst kostnad. Dette er litt av en snuoperasjon fra å kreve 350,- for avhenting, ellers destruere hele maskinen...

 

Sluttresultatet i saken er jo meget bra for BragOn, hva som faktisk har skjedd får vi nok aldri vite. Dette har vært en interessant tråd! Fortsatt god sommer til alle involverte :)

At de krevde 350 var vel et mellomlegg som ikke var betalt, det er vel også vanelig at varer som ikke blir betalt og eller ikke avhentet lir kassert etter en tid.

nei vi får nok aldri vite den fulle og hele sannhet, men jeg registrerer at nok en bruker har vunnet frem ved å bruke forumet mot webutikk, om dette er rettmessig eller ikke ønsker jeg ikke å ta stilling til her, da jeg som dere andre ikke kan bevise noe som helst her.

Iallefall skal webbutikken her ha all ære for dette, da det uten tvil er de som taper penger på denne saken uansett .

Lenke til kommentar
Ettersom posten altså ikke ønsker å tilby noen form for kompensasjon her så kommer vi til å tilby kunden et nytt kabinett, samt sørge for at eventuelle skader som er påført på indre komponenter blir utbedret eller erstattet.

 

 

:ohmy: Imponert.

 

DET kaller jeg service :thumbup:

Og der ser man hvorfor webshops kommer med smøring når ting havner her på forumet, folk blir imponert når butikker ordner opp for seg, på tross av at det faktisk er på grunn av at saken er havnet i offentligheten, og ikke ville skjedd ellers. Gratulerer igjen Databutikken! Taktikken fungerer!

 

Ellers vil jeg bemerke at karakteren til Databutikken.com i dette tilfellet er høyst relevant. Legg merke til at jeg brukte poeng for troverdighet, ikke hvordan tidligere saker var blitt løst. Det er klart at de fleste sakene vil gå bra, og butikken få 6'er. At de dårlige kommentarene kommer av treg levering, dårlig bestillingssystem, dårlig tilbakemelding osv. synes i alle fall jeg har en god del med troverdigheten til bedriften å gjøre.

 

Jeg var ikke klar over at det kun var et lite kontor i Norge. Det at en person ser til hele prosessen er da langt mer sansynlig.

 

Siden jeg tidligere frikjente posten, og de nå hardnakket påstås fra Databutikken.com at feilen ikke er hos dem, samtidig som det er lite sansynlig at feilen er hos kunden, så begynner Posten kanskje å se skyldigere ut? Jeg er ikke så sikker. Ut ifra de bildene vi har så må skaden ha kommet før eller etter den ble pakket/pakket ut, med mindre posten har totalherpa hele innpakningen, og pakket den inn på nytt selv.

 

Uansett, så er det vel Databutikken.com som har ansvaret helt frem til pakken er hos kunden, så at de fikser opp er etter min mening bare rett og rimelig, selv om det er posten som har herpa pakken. I det siste tilfellet er det databutikken, og ikke kunden, som skal ta saken mot posten. Norsk forbrukerlov gjelder i Norge, samme pokker hvor svenskt firmaet egentlig er. De fremstår som en norsk webshop, med norsk språk, og sikter mot norske kunder, og må derfor også følge norsk lov.

 

Er jeg imponert over servicen? Nei, ikke i det hele tatt. Etter å ha sjaua mot Databutikken.com i lang tid nå, løser saken seg slik den etter rett og rimelighet skal ifølge norsk lovgivning. Dette skjer kun på grunn av at saken ble lagt ut offentlig i dette forumet. Det er fryktelig irriterende at slike saker alltid løser seg når ting blir offentlig som dette. De burde vært løst før man gikk til det steget å legge saken ut på forum.

 

Med det sagt, er jeg glad på vegne av kunden her. Nå blir det endelig fart på sakene.

 

-Ko_deZ-

 

PS. Det med å sende vitnemål til databutikk har skjedd to ganger. En gang på grunn av at IT-butikken var skeptiske til om jeg hadde koblet strømkablene riktig til hovedkortet, og en annen gang der PS data (mener det var PS i alle fall) påstod at jeg hadde utsatt et skjermkort for statisk elektrisitet. Det kreves ingen ingeniør til å koble strøm til et hovedkort, og heller ikke for å sette i et skjermkort. Poenget var bare at diskusjonen blir straks kortvarig når butikken innser at personen kan svare for seg, og da spesielt når dem vet at dem ikke har noen sak. Jeg har hatt en del returer ja. Skulle bare mangle, med alt det jeg har hatt av datautstyr opp igjennom.... Husker fremdeles dagen da jeg spillte Stunts for første gang. Det mest morsomme var at jeg fikk spillet av en butikk jeg kjøpte datamaskin i, og det var piratkopi :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg har en liten betraktning å komme med her bare.

Og dette er i grunnen en rekke påstander der du spekulerer om hvordan du mener det må ha skjedd. Flere har påpekt at de har sett lignende skader påført av Posten, men du ignorerer glatt disse, og kjører på med egne konklusjoner, som så blir bejublet av enkelte andre.

 

Dårlig.

 

 

Synes det er rart at ikke andre har kommentert akkurat denne delen av innlegget til Databutikken.  Her sier Databutikken at de vil tilby kunden et nytt kabinett, ettersom alt fungerte utmerket da de sendte maskinen fra deres lager...

Sannsynligvis er dette ikke annet enn en feilformulering.

 

 

Ellers vil jeg bemerke at karakteren til Databutikken.com i dette tilfellet er høyst relevant. Legg merke til at jeg brukte poeng for troverdighet, ikke hvordan tidligere saker var blitt løst.

For noe tull. Du prøver å trekke inn momenter som er irrelevante, og som innlegget ditt som jeg kommenterer over, så blir det bare rot for deg. At du nå prøver å trekke inn en karakter basert på noe helt annet enn vi diskuterer her viser bare at du er desperat etter å finne noe å ta dem på.

Lenke til kommentar
Her innrømmer man fortsatt overhodet ingen skyld selv, men godtar nå å fikse opp PC'en 100%, og ikke la BragOn lide noen som helst kostnad. Dette er litt av en snuoperasjon fra å kreve 350,- for avhenting, ellers destruere hele maskinen...

Det blir vel det samme som når man velger å inngå forlik i en sak, og betaler ut en erstatning. Det betyr ikke at man påtar seg skyld, men at man er villig til å betale for å få saken ut av verden, fordi alternativet er så mye mer kronglete og kan gjøre vondt verre. Før dette ble slått opp her, anså tydeligvis butikken at de hadde rett og sto derfor hardt på sitt, men når det ble slått 'stort' opp, valgte de til slutt å erstatte skadet vare for å ikke få et dårligere rykte, selv om det ikke var deres skyld.

 

Jeg er glad på trådstarters vegne dersom han er uten skyld, men jeg kan også være 'sur' på butikkenes vegne, som kan vente seg at folk i større grad vil prøve seg, og sverte butikkene her og andre steder også når det ikke er grunn til det - ikke at jeg for øyeblikket sier at trådstarter har gjort det, men det blir satt en presedens om at dersom man griner høyt nok, bøyer butikken seg og gir deg en erstatning.

Lenke til kommentar

Hmm, "arti" sak dette.

 

Det som nå har virkelig slått meg er helomvendingen til databutikken.com, om ikke noe annet har gjort meg mistenksom så er det den. Å hardnakket påstå at du har rett, men sakte men sikkert snu fra å ikke erstatte noe til full erstatning av skadene.

 

Smøring eller frykt for å havne i enda dårligere lys? :roll:

Lenke til kommentar

Hvem som har skylden her bryr jeg meg egentlig ikke om. Poenget er at webshoppen bryr seg nok om ryktet sitt til å rydde opp i saken.

 

Jeg vet at f.eks itbutikken gir fullstendig faen i hva kunder skriver om dem. Det finnes en tråd om en skjerm-sak som er helt hinsides når det kommer til kundebehandling.

 

Mao, hvis en butikk kan sette saker på goodwill så er det definitivt en stjerne i boka.

 

Personlig vil jeg si at databutikken.com kommer bedre ut etter denne tråden enn før.

Lenke til kommentar

Snekkern skriver:

 

" Men jeg registrerer at nok en bruker har vunnet frem ved å bruke forumet mot webutikk, om dette er rettmessig eller ikke ønsker jeg ikke å ta stilling til her,"

 

Har det slått deg at dette er siste utvei for denne gutten?, og stilling har jo du tatt med forslaget ditt, som var det desidert dårligste.

 

 

Men denne rundens mest idiotiske innlegg får howzer :

 

"Når en krakilsk kunde begynner å spre løgner,"

 

Og du vet mere enn alle andre her?

 

 

Det burde vært unødvendig for gutten og gå ut i forumet her i det hele tatt, hadde denne butikken vært seriøs hadde denne saken ikke vært noe problem.

De skulle tatt pakken i retur og erstattet med engang.

 

Etterpå skulle de tatt en runde med Posten, som er deres samarbeidpartner, som får betalt for bringe pakken fram uskadd, det er tross alt flere firma som gjør samme jobben som Posten.

Disse to skulle i felleskap funnet ut av dette, HELT uavhengig av kunden.

Han skulle fått dekket skadene, og Databutikken.com og Posten skulle hatt diskusjonen seg i mellom i ettertid.

 

Men neida, Databutikken.com driter seg ut på kundebehandlingen, Skylder på kunden sin(!), som de faktisk er avhengige av, (da snakker vi selvfølgelig om kunder i flertall) og får med rette belyst hvordan de driver.

 

Selvfølgelig har ikke Databutikken.com kommet bedre ut av dette, de har dummet seg loddrett ut.

Jeg er glad dette kom opp, jeg kommer ikke til handle hos Databutikken.com.

Endret av roxxx
Lenke til kommentar
Snekkern skriver:

 

" Men jeg registrerer at nok en bruker har vunnet frem ved å bruke forumet mot webutikk, om dette er rettmessig eller ikke ønsker jeg ikke å ta stilling til her,"

 

Har det slått deg at dette er siste utvei for denne gutten?, og stilling har jo du tatt med forslaget ditt, som var det desidert dårligste.

 

Vel nok en gang reg jeg uttalelser fra en som neppe har lest alt her, iallefall ikke forstått alt .

Jeg har overhode ikke tatt stilling her, men sier at her kan det IKKE bevises skyld på noen av partene og i slike tillfeller er SKYLDDELING normalt.

Om en da delte skaden på de tre innvolverte så hadde jo webbutikken "betalt" sin anndel og vel så det da de ga trådstarter et nytt kabinett .

 

Les forøvrig John P. sitt innlegg over .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Uansett, så er det vel Databutikken.com som har ansvaret helt frem til pakken er hos kunden, så at de fikser opp er etter min mening bare rett og rimelig, selv om det er posten som har herpa pakken. I det siste tilfellet er det databutikken, og ikke kunden, som skal ta saken mot posten. Norsk forbrukerlov gjelder i Norge, samme pokker hvor svenskt firmaet egentlig er. De fremstår som en norsk webshop, med norsk språk, og sikter mot norske kunder, og må derfor også følge norsk lov.

 

Vel nok en gang legger du hele byrden på webshoppen, har du beviser for at dette hendte på databutikken eller på posten ???

Nei det har du ikke og dermed er den påstanden din ikke verd et rødt øre .

 

Kan også legge til at mottar du en pakke i posten som er skadet er det DU og ikke webshopen som må ta dette med posten. Posten forlanger nemmelig at DU kommer med pakken og at DU fyller ut skadeskjema og så får DU eventuelt erstatningen fra posten.

Den delen kan jeg utenat da jeg årlig motar mange pakker med skade på .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Og dette er i grunnen en rekke påstander der du spekulerer om hvordan du mener det må ha skjedd. Flere har påpekt at de har sett lignende skader påført av Posten, men du ignorerer glatt disse, og kjører på med egne konklusjoner, som så blir bejublet av enkelte andre.

 

Dårlig.

 

Ellers vil jeg bemerke at karakteren til Databutikken.com i dette tilfellet er høyst relevant. Legg merke til at jeg brukte poeng for troverdighet, ikke hvordan tidligere saker var blitt løst.

For noe tull. Du prøver å trekke inn momenter som er irrelevante, og som innlegget ditt som jeg kommenterer over, så blir det bare rot for deg. At du nå prøver å trekke inn en karakter basert på noe helt annet enn vi diskuterer her viser bare at du er desperat etter å finne noe å ta dem på.

Jo, takk for det. Det at folk sier "slike skader har blitt påført av Posten før" betyr nemlig at jeg skal holde kjeft, fordi det jeg sier kan uansett ikke være riktig. Posten er nemlig den skyldige her!

 

Jeg har lov til å komme med mine egene betraktninger her på forumet, nøyaktig på samme måte som du kan komme å si at krisentdom er noe tøv (nei, ikke tatt ut av det blå). Du har nemlig lov til å ha egne meninger her på forumet. Jeg kom med min her. At du synes det er dårlig av meg å komme med kommentarer som strider kanskje imot ditt syn, får være din sak.

 

Siden du synes min konklusjon var så dårlig, kan du kanskje komme med en bedre forklaring isteden for å bare avblåse den? Jeg mener da at jeg i det minste har beviser for min påstand om hva som har skjedd med kabinettet. Hvordan har posten klart å påføre disse skadene? Spesielt er jeg interessert i å vite hvordan hjørnet på kabinettet kan ha blitt påført skraper og en tydelig bulk uten at isoporen som ligger i hvert hjørne av en slik kabinett-pappeske, og også pappesken, har blitt herpa. Sier du at Posten har pakka ut kabinettet, kasta det i gulvet, og så pakka det inn igjen? Ville ikke det vært tydelig på pakka om den hadde vært pakka opp? Nå er jeg spent på din forklaring.

 

Det at karakteren til Databutikken.com er relevant ser jeg på den måten fordi den karakteren er en karakter på helhetsinntrykket av databutikken.com. Den beskriver alt fra returordninger, via kundebehandling og tilbakemelding, til pris og hurtighet. Det er en karakter som i stor grad kan sies å fortelle hvor god en web butikk generelt er.

 

På grunn av mangel på tilbakemeldinger hva returer angår (der var noen, men det var få. De gamle kan vi ikke sette som tellende siden butikker må få anledning til å forbedre seg) så valgte jeg å ta "helhetsinntrykket" av butikken, satt opp mot "helhetsinntrykket" av BragOn.

 

Jeg skal være enig i at det å bruke web-butikk karakteren til å gjøre opp meninga kanskje ikke er den beste metoden, men for meg finnes det ingen annen metode. Jeg kjenner nemlig ikke til noen av dem, og trengte ett eller annet grunnlag.

 

Måten jeg gjorde det på har du all rett til å kritisere, men å påstå at jeg nå "jakter" på databutikken er, som mange av dine påstander her på forumet, bare en grunnløs påstand. Jeg har som sagt ikke hatt noe med Databutikken.com å gjøre, og heller ikke BragOn. Jeg har ingen høner å plukke med noen av dem. Jeg har lov til å komme med mine påstander, slik som du har lov å komme med dine.

 

Derimot synes jeg det er urimelig av deg å kalle det jeg sier for "dårlig", "for noe tull", "bare rot for deg" og "desperat etter å finne noe å ta dem på" uten å komme med noen som helst konstruktiv tilbakemelding, eller noe som helst som underbygger det du sier.

 

Etter en rask titt gjennom dine foruminlegg ser jeg at du stort sett er kverulant, og har en tendens til å komme med dårlig begrunnede påstander. Jeg velger derfor å la dette være min første og siste kommentar til deg frem til du har noe konstruktivt og nyttig å komme med.

 

-Ko_deZ-

Lenke til kommentar
Siden du synes min konklusjon var så dårlig,

 

Vel din konklusjon ER FEIL eller for å si det på en annen måte du konkluderer utifra ditt syn og det blir feil all den tid det er "yre" misstenkte i denne saken, at du derimot velger å uelukke to av disse for så å konkludere at den tredje er skyldig blir mildt sagt bak mål all den tid du ikke har fnugg av beviser .

Lenke til kommentar
Noen som vet om andre store forum hvor jeg kan putte inn dette emnet?

Det skal helst være et sted der MANGE ser det!

For å si det slik: denne tråden får meg IKKE til å slutte med å handle hos Databutikken.com.

 

Hvorfor i all verden har Databutikken.com demontert psu, dvd-spiller og cd-brenner for å bytte et skjermkort?

 

Ikke skjønner jeg hvorfor du sender avgårde hele kabinettet på grunn av et defekt skjermkort. Garantien på pc'en er en ting, men en skulle jo tro at garantien på enkeltkomponentene også gjelder. I alle tilfeller har du jo selv vært inne i pc'en for enten å sette i en eldgammel cd-brenner (i en pc som kostet 16000 kroner) eller byttet ut den som stod i. For ikke å snakke om at det er vesentlig dyrer for Databutikken.com å dekke tur/retur porto på et tungt kabinett kontra å sende kun skjermkortet.

 

Nei. Denne tråden lukter SVIDD lang vei.

Om han velger å sende inn hele pcen eller ikke er jo hans sak, om han føler at det var like greit, og at databutikken anbefalt det er det vel greit.. Du lukter svidd, greit å ha tvilen i behold, men det er da grenser :nei:

 

btw: det med brenner.. er da fult lovlig å beholde en brenner? er fint å ha 2 stk slik at man har mulighet til å gjøre 2 ting, eller brenne og installere samtidig feks..

Endret av sparks
Lenke til kommentar

Snekker`n skrev:

 

Vel nok en gang reg jeg uttalelser fra en som neppe har lest alt her, iallefall ikke forstått alt .

 

 

Og nok en gang hevder en som forfekter sine synspunkt at når noen er uenige forstår de ikke diskusjonen, eller har lest hele.

 

 

Til din informasjon har jeg lest hele, OG forstått det.

Og jeg er jo ikke den eneste som ikke er enig med deg?

De har vel heller ikke lest/forstått diskusjonen?

Eller?

 

Sitat snekker`n:

 

"Om en da delte skaden på de tre innvolverte så hadde jo webbutikken "betalt" sin anndel og vel så det da de ga trådstarter et nytt kabinett ."

 

Hele poenget er at kunden burde ikke bli skadelidende når sånt skjer.

At du har mottatt en trillion pakker har jo null og si for denne diskusjonen, for det dette egentlig gjelder er jo skammelig behandling fra butikken sin side.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...