lofotknut Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 kjørte windows checkdisk på maskina. på den ene 160 GB disken gjorde den noe rart med en mappe. skal jeg åpne mappa (som er på 80 GB, kommer det opp melding om at disketten i f: ikke er formatert og om jeg vil formatere nå... alle andre mapper og filer på disken (og partisjonen som er 160 GB) er fortsatt der og kan kjøres, men ikke den ene mappa ... hvordan kan jeg få den tilbake??? Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 come on bitches! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg synest dette var litt forvirrende. Er det snakk om en disk, som er delt opp i hvor mange partisjoner? (c, d osv.?) Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 det er en partisjon på disken... tok og formaterte den i går... etter å ha kjørt checkdisk har den gått til helvete... får formatert den nå, men legger jeg filer på den blir de ødelagt etter neste oppstart... nå kommer det tilogmed opp en s.m.a.r.t. beskjed at disken er fucka opp under oppstarten... er det no mulighet for å få fiksa på den, eller er den dau??? Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hm, om jeg forstår deg rett så er det en disk på 160GB som er delt opp i 2 eller flere partisjoner en av de er på 80GB? Er det bare denne ene partisjonen som det er noe gale med eller gjelder det alle partisjonene fra denne disken? Lenke til kommentar
Ryoichi Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hei lofotknut, Det som hadde vært det smarteste i ditt tilfelle hadde vel og tatt en System Recovery, hadde ikke dette virket så finnes det mye av annet programmvare til gjennoppretning av filer. Du kan også se om du finner noen av de savnede filene dine i %temp% Når det gjelder den mappen som du ikke kommer inn på, så trenger vi og vite hvilken feilmelding du får når du trykker på den. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Når det gjelder den mappen som du ikke kommer inn på, så trenger vi og vite hvilken feilmelding du får når du trykker på den. Det har han allerede sagt. Programmet du kan bruke er---> GetDataBack Enormt bra gratisprogram Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Denne tråden stenges grunnet spamming og bumping fra trådstarters side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg