uranus Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Hei! Jeg har veldig lyst til å lage en msn bot som kjører i php. Det jeg mener med msn bot, er en sak folk legger til i msn akkurat som en kontakt, men denne svarer på triggers, altså !info osv. Er det noen som kan hjelpe meg? Det trenger kanskje ikke være php, men må kjøre fra webhotellet mitt. Takk! ----- EDIT: Jeg fant det jeg var ute etter. Beklager forstyrrelsen. Endret 3. juli 2005 av uranus Lenke til kommentar
thomfre Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Fant du det?? Du har ikke noe imot å si hvor du fant det a??? Kunne tenke meg å kjøre deg selv Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Hehe, ja den er grei.. http://www.maldivianunderground.net/blobsy/ Du må lage en e-post konto, og regge den på passport.net, og da bruker du innlogging osv som du får på install fila på webserveren din. Den bruker php. IKKE ta den versjon 2 saken, ta versjon 1.5. Dere kan se hvordan min bot ble, legg til [email protected] og start en samtale med den. Jeg legger stadig til nye kommandoer. Endret 3. juli 2005 av uranus Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Prøvde den boten.. Men den vil ikke logge inn liksom.. Jeg har prøvd alt.. Til og med version 1.. Men den er helt død.. Hva gjorde du?.. Noe spesielt? Og ja jeg har host med php/mysql ;D Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 kan du se hva jeg skriver til boten din? hehe.. den var jo morsom.. kan du ikke legge inn trivia eller noe annet spørregreier da? jeg kjeder meg many days a week! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 går det an å få en oversikt over hjem som snakker med boten ? evnt. hvis jeg kan starte en samtale med de andre(invitere de inn i samme samtale). Litt tøft Lenke til kommentar
oblomsoe Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hm.. Jeg får den ikke til å virke.. Den blir ikke logget på.. Andre som har dette problemet? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Den funker fint hos meg. Nei, det er ikke oversikt over hvem, men det er oversikt over hvor mange. Skriv detaljert hva du har gjort da. Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Legg inn trivia eller noe på den boten da.. ordentlig morsomt hehe.. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg er ikke så flink i php at jeg klarer det dessverre. Lenke til kommentar
gather Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 er det bare jeg som ikke får svar fra den boten din? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Ja, den funker hos meg ihvertfall. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Her har du forresten det jeg skrev til boten. Ludrio MSN bot - Www.ludrio.com - Bli medlem gratis idag! God sommer! sier: Velkommen til Ludrio MSN bot. Skriv !hjelp for kommandoene dine. Carl | www.ludrio.com | www.ludriostation.com | ♡♡♡ sier: !stats Ludrio MSN bot - Www.ludrio.com - Bli medlem gratis idag! God sommer! sier: Ludrio MSN bot statistikker: Bot (re)startet: 2005-07-13 12:16:54 Oppetid: -3.74 timer Total oppetid: 0 timer Meldinger sendt: 60 Totalt antall meldinger sendt: 1199 Mottatte meldinger: 36 Totalt antall mottatte meldinger: 670 Det er 38 folk som bruker Ludrio MSN bot. Lenke til kommentar
JoHnDoE79 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Har også prøvd å få den til å funke , uten hell, alt ser ok ut, og får melding om at "boot is running" , men det funker ikke, virker som om utviklerene ikke heller har ordnet det slik at debug funksjonen i konfig virker heller, så feilsøking blir treegt da man må gå igjennom heile koden bit for bit.... Ser også at hjemmesiden til BloBsy ikke er oppe for tiden:( Noen som har fått denne til å virke på Windows / Apache ? Trenger sårt tips / erfaringer fra andre om dei har selv opplevd dette og har en mulig fiks/tips i saken;) Lenke til kommentar
resol Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 muligens litt ot, men hvilken praktisk funksjon har en msnbot? ser du vil dem skal trigge o.l, men er det nyttig, eller kun for å ha noen å snakke med på msn ? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Meningen er å kunne gjøre mer i msn rett og slett. Kanskje etterhvert få litt bedre funksjoner som google søk, imdb søk osv. Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Meningen er å kunne gjøre mer i msn rett og slett. Kanskje etterhvert få litt bedre funksjoner som google søk, imdb søk osv. Og du tror folk heller vil bruke msn-boten enn å gjør googlesøket selv? Personlig skriver jeg heller 'g søkeord' i adressefeltet enn å styre med msn og en dum bot. EDIT: Oppetid: -3.74 timerTotal oppetid: 0 timer Endret 18. juli 2005 av PT Lenke til kommentar
uranus Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Nei altså, siden absolutt alle skal si imot meg så glem det. Jeg tror at hvis en slik bot lages skikkelig, kan den bli ganske populær. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hadde vært tøft med en msn bot som fungerer som et public chat room med en quiz slik som på #callgirls@Efnet Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Kan jo brukes som bnc ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå