Stian89 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hei, lurer bare på en liten ting Jeg har fra NGT modemet vårt, koblet til en router, det jeg lurer på, er om det går an å koble enda en router, til den allerede eksisterende routeren. Vil da begge routerne fungere, og kunne levere ut internett til pcer som er koblet til? Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hei, lurer bare på en liten ting Jeg har fra NGT modemet vårt, koblet til en router, det jeg lurer på, er om det går an å koble enda en router, til den allerede eksisterende routeren. Vil da begge routerne fungere, og kunne levere ut internett til pcer som er koblet til? Hvorfor i huleste vil du ha en router til når du allerede har en router? Er det ikke router i NGT "modemet" også? Isåfall har du allerede 2 routere. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Så fremt vi ikke får vite hvilke produkt som er i bruk etter dette nå så kjente NGT "modemet" så vil jeg si at Ja det vil fungere så fremt man setter disse routere opp som de skal . Men om man hadde denne NGT routeren da så hadde jeg nok heller sagt at man skullte tenke litt på å kjøre en switch istedet for å lesse på med routere for deretter å heller koble til ett AP om man f.eks trengte en trådløs forbindelse . Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 OT: OK, er det mulig å holde seg til dealen her? Svar på spørsmål, ikke mas om annet piss(TheBoz)... Eneste foreløpige muligheten jeg har akkuratt nå, er å gjøre dette... Så uansett, får prøve. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 OT:OK, er det mulig å holde seg til dealen her? Svar på spørsmål, ikke mas om annet piss(TheBoz)... Eneste foreløpige muligheten jeg har akkuratt nå, er å gjøre dette... Så uansett, får prøve. Det er ikke du som skal forlange og kjefte om at du ikke får det akuratt som du vill. Foreslår at du endrer dette innlegget ditt til en hyggeligere tone ellers så stenger jeg denne tråden. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 PLZ! Steng tråden, by all means! Dette orker jeg ikke. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 PLZ! Steng tråden, by all means! Dette orker jeg ikke. Greit, hvis man ikke orker og oppføre seg på en skikkelig måte og ei heller greier og redigere posten sin slik at den ikke er så negativ til de som ønsker og hjelpe så får man finne hjelp et annet sted. Lar den stå åpen litt til i tilfelle du endrer mening. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Ikke for å lage noe fight her men Stian89: Vi på forumet prøver å hjelpe deg her, derfor trenger vi informasjon på i dette tilfelle type routere, kabling, hensikten med oppsettet osv. Nytter ikke å være frekk og kjefte på de som faktisk gidder bruke tid på å hjelpe. BKB Edit: PLZ! Steng tråden, by all means! Dette orker jeg ikke. Hva skal det bety? Du som starta tråden, vi som "orker" å hjelpe. Hvis du virkelig vil ha svar på problemet oppfører man seg ikke sånn. (Med Vi mener jeg nødvendigvis ikke meg som ikke har vært aktiv i denne tråden men de som var aktive og generelt til alle som hjelper til her på forumet.) Endret 3. juli 2005 av BKB Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 OK, im back. Sorry til de som føler seg "truffet". Poenget er at jeg ikke hadde sovet på utrolig lang tid da jeg startet denne tråden, og derfor ikke takla noe særlig.. Men, at dere skal lage en så stor sak, utav noe så lite som dette, skjønner jeg ikke, men så er jo det bare meg. Uansett, dette blir altfor OT, jeg stikker, så får dere som evt gidder, diskutere min oppførsel litt til. Kos dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå